229094

مجیدی: دنبال قهرمانی پاک هستم/ امیدوارم حردانی در جام جهانی فیکس باشد

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برخی بازیکنانمان بخاطر کرونا مدتی تمرین نکردند.

به گزارش دنیای معدن - فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی مقابل هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*ما در ۶ بازی ۵ برد و یک مساوی داشتیم و با توجه به اتفاقی که برای تیم ما افتاد، برخی بازیکنانمان بخاطر کرونا مدتی تمرین نکردند. خوشبختانه در حال حاضر وضعیت بازیکنان ما خوب است. مقابل هوادار بازی سختی برای گرفتن ۳ امتیاز داریم.

*غیر از محمدرضا آزادی، فردین رابط و بابک مرادی که از جمع تیم ما جدا شدند، کوین یامگا محروم تیم ما است و نمی‌تواند برای ما بازی کند.

*اجازه بدهید بعد از بازی در این رابطه صحبت خواهیم کرد. نمی‌خواهم تمرکز بازیکنان را بهم بزنم پس بعد از بازی در این رابطه صحبت می‌کنم.

*من لیست خود را به باشگاه ارائه دادم، اما بازیکنی به جمع ما اضافه نشده است. امیدوارم باشگاه بتواند در ادامه راه پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

*صالح از بازیکنان بسیار خوب است. من خودم او را به تیم ملی امید دعوت کردم. اگر قسمت نشد، او باید در تیم فولاد باشد. او از بازیکنان آینده‌دار فوتبال است و امیدوارم این بازیکن از بازیکنان فیکس جام جهانی باشد.

*۲ امتیاز یک تیم را قهرمان نمی‌کند. نمی‌دانم چند سال مربی‌گری خواهم کرد و الان در ابتدای راه مربی‌گری هستم. هر چند سال که مربی باشم، وقتی در یک برنامه تلویزیونی مثل برنامه نود یا شب‌های فوتبالی باشم، ترجیح می‌دهم اگر قرار باشد افتخارات من مورد بررسی قرار بگیرد، یک جام قهرمانی باشد، اما آن قهرمانی، یک قهرمانی پاک باشد.

*من چندبار گفتم باشگاه‌های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان، یکی از ویژگی‌هایشان، هوادارانشان است و من از روزی که سرمربی استقلال شدم این مساله را نداشتم. وقتی تماشاگر در استادیوم باشد، انگیزه بازیکن بیشتر شود. امیدوارم مسئولان کاری کنند که این اتفاق رخ دهد.

*گابریل پین امشب به تهران می‌آید.

*ما بازی سختی مقابل هوادار داریم. ما ۱۵ فینال در پیش داریم. ۱۰ بازی در تهران است و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم. برای بازی هوادار باید تلاش بیشتری نسبت به بازی‌های قبل انجام دهیم.

*متاسفانه زمین تمرین خوب نداریم، اما باشگاه دارد تلاش خود را انجام می‌دهد. جای تعجب است تیم‌های شهرستانی زمین مخمل دارند، اما تیم‌های تهرانی زمین تمرین ندارند. متاسفانه شرایط زمین تمرین ما اصلا خوب نیست، اما بازیکنان دارند با تمام تلاش خود تمرین می‌کنند. به من اعلام کردند که از هفته بعد در زمین انقلاب می‌توانیم تمرینات خود را پیگیری کنیم.

*دو تیم استقلال و هوادار فردا (جمعه ۱۵ بهمن ماه) باید در معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم خواهند رفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید