229446

دقیقی: ۱۰ برابر استقلال موقعیت داشتیم/ پیکان حذف شد و شکایت دردی را دوا نمی‌کند

دنیای معدن- مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: هر چند اشتباهات بیژن حیدری سهوی بود، ولی معتقدم در حق تیم پیکان اجحاف شد.

به گزارش دنیای معدن، سعید دقیقی در گفت‌وگو با میزان، درباره اتفاقات بازی تیم‌های پیکان و استقلال اظهار داشت: در مورد شکایت به خاطر اتفاقات بازی با استقلال تصمیم گیرنده مسئولان باشگاه هستند. از طرفی به شخصه برای بیژن حیدی احترام خاصی قائلم و معتقدم انسان متشخص و خوبی است. با این حال در جریان بازی به صورت سهوی در حق تیم پیکان اجحاف شد.

وی با اعتراض نسبت به نبود امکانات لازم در بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: ایراد این بازی که دروازه‌بان بیرون از محوطه جریمه توپ را با دست گرفت، نبود سیستم کمک داور ویدیویی کاملا به چشم آمد. خطا به راحتی با یک بررسی ویدیویی قابل رویت بود و حق به حقدار می‌رسید. کاری از دستمان بر نمی‌آید و اعتراض هم دردی را دوا نمی‌کند. ما به دنبال آن هستیم در ادامه چنین اتفاقی رخ ندهد چرا که در عین شایستگی و برنده شدن در این بازی حقمان از دست رفت.

مدیر تیم فوتبال پیکان با اشاره به برتری تیم پیکان در در این بازی گفت: موقعیت تیم ما از استقلال بیشتر بود آن‌ها یکی دو موقعیت ۵۰ درصدی داشتند، اما تیم ما ۱۰ برابر استقلال موقعیت داشت. دو تک به تک داشتیم و دو توپ به تیرک درواز برخورد کرد. شانس بد ما این بود که بازی را ببازیم. در شرایطی که می‌توانست یک بازیکن از حریف اخراج شود و گل صد درصد ما را دروازه‌بان بیرون محوطه جریمه گرفت و در حق تیم ما اجحاف شد. ما می‌توانستیم جزو هشت تیم برتر جام حذفی باشیم، اما استقلال در این جایگاه قرار گرفت و کاری هم نمی‌توان کرد.

دقیقی در پایان گفت: ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. فقط دنبال این هستیم تا سازمان لیگ و کمیته داوران نظارت بیشتری کرده و در بازی‌های بعد چنین اتفاقی رخ ندهد. اگر این بازی با سیستم ویدئویی انجام می‌شد الان صعود کننده ما بودیم. چرا که بازیکن استقلال اخراج می‌شد و خطا هم برایمان گرفته می‌شد و می‌توانستیم گل بزنیم. در صحنه دیگری هم مهدی‌پور می‌توانست اخراج شود. با این حال به شخصه حیدری را دوست دارم و باید انصاف داشته باشیم. در صحنه خطای مهدی‌پور داور می‌توانست با توجه به این که صحنه را کامل دید وی را اخراج کند، اما در خطای پشت هجده قدم تشخیص سخت بود و کمک داور باید به داور وسط کمک می‌کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید