227245

زوج ایده آل استقلال در میانه میدان!

دنیای معدن- فرهاد مجیدی با تغییراتی که در میانه میدان داده است توانسته در خط میانی توازن لازم را به وجود آورد.

به گزارش دنیای معدن، استقلال در فصل جاری رقابت های لیگ برتر نمایش بسیار خوبی داشته است.

آبی پوشان در دیدار برابر فولاد هم توانستند با یک گل به پیروزی دست پیدا کنند تا با ۲۸ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی تقویت کنند و نشان دهند که با مجیدی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آیند.

استقلال در ابتدای فصل در میانه های میدان خود مشکلات جدی داشت و فرهاد مجیدی در هر بازی از ترکیب متفاوتی استفاده می کرد اما به نظر می رسد که خط میانی آبی پوشان هم به توازن و هماهنگی لازم دست پیدا کرده است.

زوج زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور هماهنگی بالایی به دست آورده اند و توازن و اقتدار لازم را در خط میانی تیم به وجود آ ورده اند.

نیک نفس به خوبی خط میانی را با خط دفاعی وصل می کند و نقش یک تخریب گر را در میانه میدان به خوبی ایفا می کند. او در فصل نخست حضورش در آبی پوشان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و می تواند سال ها برای آبی پوشان به میدان رود.

اما مهدی پور بدون شک یکی از بهترین سال های فوتبالی خود را تجربه می کند. او در دو دیدار اخیر استقلال همه کار بوده است و بهترین بازیکن تیمش بوده به ویژه بازی برابر فولاد که یک سوپر گل به ثمر رساند؛ آن هم در بازی کار برای آبی پوشان گره خورده بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید