229294

هافبک عراقی قید سپاهان را زد؛ خبر خوب برای پرسپولیس؟

دنیای معدن- هافبک تیم ملی عراق گفته در این مقطع قصد حضور در باشگاه سپاهان را ندارد.

 حسن عبدالکریم، هافبک خوش ذوق و جوان تیم ملی عراق، این روز‌ها تبدیل به یکی از اهداف جذاب نقل و انتقالات در باشگاه‌های ایران شده است. پیش از این عنوان شده بود که این بازیکن در فهرست خرید پرسپولیس قرار گرفته، ولی به ناگاه خبر از مذاکره سپاهان با او منتشر شد.

به گزارش دنیای معدن، همزمان با انتشار این دو خبر، باشگاه الکرخ که این بازیکن را در اختیار دارد، از سه پیشنهاد توسط تیم‌های ایرانی برای این بازیکن پرده برداشت تا مشخص شود پای یک تیم دیگر هم به غیر از سپاهان و پرسپولیس در میان است. با این حال، در روز‌های اخیر، پیشنهادات به حداقل رسید و خبر رسید که سپاهان با حسن عبدالکریم به توافق رسیده و همه چیز تمام شده است.

روز گذشته، اما رسانه‌های عراقی خبری به نقل از این بازیکن منتشر کردند که گفته بود می‌خواهد تا پایان فصل در تیمش بماند و قصد جدایی ندارد. عبدالکریم گفته به خاطر خانواده اش چنین تصمیمی گرفته و در تابستان پیشنهاد سپاهان و سایر پیشنهادات را مجددا بررسی می‌کند. این موضوع می‌تواند خبر خوبی برای پرسپولیس باشد که بعد از جدایی بشار رسن و احمد نوراللهی، هافبک درخوری، نتوانست به خدمت بگیرد. واضح است که در این مسیر، پرسپولیس کار سختی برای مقابله با سپاهان خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید