224743

خلیل زاده: هرجای دنیا بود اسکوچیچ را روی سر می‌گذاشتند/ دو ماه لیگ را تعطیل می‌کردند، ولی به عراق می‌باختند/ هر وقت بخواهم به پرسپولیس برمی‌گردم

دنیای معدن- شجاع خیلیل زاده بازیکن سابق پرسپولیس و دفاع کنونی تیم ملی با منتقدان اسکوچیچ را به حمایت از تیم ملی دعوت کرد و گفت: هرجای دنیا یک مربی از ۱۳ بازی ۱۲ تا را ببرد او را روی سرش می‌گذارند و از او تقدیر می‌کنند، ولی اینجا برعکس است.

به گزارش دنیای معدن، شجاع خلیل زاده مدافع فیکس تیم ملی و تیم الریان قطر در بخشی از گفت‌وگو با خبر ورزشی ضمن اشاره به نتایج درخشان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران گفت: من از بعضی رسانه‌ها خیلی گله دارم. به جای اینکه پشت تیم ملی باشند و از موفقیت آن خوشحال شوند فقط تیم ملی را می‌کوبند.

خلیل زاده منتقدان اسکوچیچ در فضای مجازی را عده‌ای که هنوز به سن قانونی نرسیده‌اند دانست و ادامه داد: دو ماه لیگ را تعطیل می‌کردند، ولی نمی‌توانستند لبنان را ببرند. به عراق می‌باختند و با سوریه هم مساوی می‌کردند، بعضی از رسانه‌ها به خاطر کی‌روش طوری از باخت مقابل عراق یک حماسه ساختند که فقط کم مانده بود مردم به خیابان‌ها بریزند و جشن بگیرند.

مدافع تیم ملی با بیان این نکته که تیم ملی بدون کادر فنی با دانش نمی‌توانست چنین نتایجی بگیرد گفت: اگر اسکوچیچ مرا برای ادامه بازی‌های تیم ملی و یا جام جهانی خط بزند شک نکنید باز هم از او حمایت می‌کنم.

بازیکن سابق پرسپولیس جدایی خود از جمع سرخپوشان را خلاف میل شخصیش دانست و تاکید کرد: من عاشق پرسپولیس هستم و آنجا خانه من است. هر وقت بخواهم به این تیم برمی‌گردم.

 

دیدگاهتان را بنویسید