229001

علوی: مشکلی با استقلال نداریم/ مذاکرات با مظاهری تمام نشده

دنیای معدن- مدیر تیم فولاد مدعی شد مشکلی برای انتقال بازیکن به استقلال ندارند بلکه در خصوص موضوع حردانی، رفتار‌های نکونام استراتژی این مربی است.

به گزارش دنیای معدن، سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با میزان، در مورد توافق باشگاه فولادخوزستان با شهاب گردان و عدم توافق با رشید مظاهری اظهار داشت: توافق با گردان به معنی منتفی شدن مذاکرات با مظاهری نیست؛ در اصل نمی‌توانیم بگوییم این انتقال منتفی شده است. ما با گردان به توافق رسیدیم و در عین حال مذاکرات با مظاهری ادامه دارد و ممکن است حتی با او نیز به توافق برسیم. برای مشخص شدن این موضوع هنوز به زمان بیشتری نیاز داریم.

وی در مورد مذاکره با دیگر گزینه‌های مورد نظر فولاد تصریح کرد: در مورد دیگر بازیکنان بهتر است فعلاً صحبت نکنیم چرا که تا زمانی که هیچ چیز مشخص نشده نمی‌توان با قطعیت صحبت کرد، چرا که اغلب مذاکرات در مکان‌های در بسته است و حتی ما هم از آن خبر نداریم. خیلی از این بازیکنان با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و درست نیست که ما مذاکره با آن‌ها را اعلام کنیم حتی خود باشگاه‌های مبدا نیز راضی به اعلام نیستند.

مدیر تیم فولاد در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسدجواد نکونام نمی‌خواهد به استقلال بازیکن بدهد، چون در حالی که از حردانی استفاده نمی‌کند به او اجازه جدایی هم نمی‌دهد، گفت: در مورد حردانی هنوز تصمیمی گرفته نشده است؛ مشکلی هم با استقلال نداریم. فوتبال ورزش حرفه‌ای است و به این قبیل شایعات توجهی نمی‌کنم. هیچکس تا ابد در یک تیم ماندگار نیست و ممکن است همه آدم‌ها جابجا شوند.

علوی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط موجود و در مقطع کوتاه فعلی، اهداف خود را دنبال می‌کنیم تا موفق شویم. اینطور نیست که حردانی بازیکن کارآمدی برای ما نباشد بلکه هر مربی استراتژی خاص خود را دارد. شاید این بازی ندادن تلنگری باشد برای حردانی تا توقعات ما را برآورده کند، اما این به معنی آن نیست که ما این بازیکن را نمی‌خواهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید