228492

طهماسبی: تکلیف بازی با استقلال را زودتر مشخص کنند/ فهرست خروجی را اعلام نکردیم تا روحیه بازیکنان پایین نیاید

دنیای معدن- مدیر تیم فوتبال هوادار گفت: امیدوارم امروز زمان برگزاری بازی با استقلال قطعی شود چرا که یک بار برنامه ما به خاطر این بازی تغییر کرد.

به گزارش دنیای معدن، علی طهماسبی در گفت‌وگو با میزان، در مورد تعویق بازی تیم فوتبال هوادار مقابل استقلال اظهار داشت: در چهار، پنج روز گذشته واقعاً بلاتکلیف بودیم و تعویق بازی اصلاً به نفع ما نبود. بر اساس برنامه قبلی سازمان لیگ برنامه ریزی کرده بودیم و برای بازی امروز (شنبه) برنامه داشتیم. از این رو وقتی بازی عقب افتاد برنامه کادرفنی به هم ریخت. با این حال درک می‌کنیم، چرا که این شرایط ممکن است برای همه بوجود بیاید و برای بازیکنان استقلال آرزوی سلامتی داریم.

وی با اشاره به این که زمان این بازی هنوز هم به طور قطع مشخص نیست تصریح کرد: بازی روز چهارشنبه هم هنوز مشخص نیست و یکی می‌گوید بازی چهارشنبه برگزار می‌شود و دیگری می‌گوید ممکن است به خاطر بازیکنان ملی استقلال دستخوش تغییر شود. از این رو این بازی قطعی نیست. فکر می‌کنم کامرانی‌فر مصاحبه کرد و گفت شاید این دیدار را به بعد از بازی تیم ملی موکول کنند. اما بعید می دانم با توجه به ویروس کرونا در اردوی استقلالی‌ها بازیکنی از این تیم به تیم ملی دعوت شود. از این رو فکر می‌کنم بازی ما روز چهارشنبه برگزار شود و بعید است تغییر کند. حرف‌ها ضد و نقیض است و نمی‌دانیم حرف کدام مسئول را در مورد این بازی باور کنیم. امیدوارم امروز خبر قطعی به ما بدهند تا تکلیف خود را بدانیم چرا که تمرکز بازیکنان ما به هم می‌ریزد.

مدیر تیم هوادار با اشاره به عملکرد این تیم در نیم فصل اول، درباره نیم فصل پیش رو گفت: تمرینات را به خوبی پشت سرگذاشتیم و بازی‌های خوبی در نیم فصل اول انجام دادیم. در خیلی از مسابقات با بدشانسی نتیجه نگرفتیم، اما فوتبال خوب و مدرنی به نمایش گذاشتیم. گاهاً مصدومیت‌ها ما را از اهدافمان دور کرد با این حال تلاش کردیم رفته رفته بهتر شده و پیشرفت کنیم. امیدوارم بتوانیم در نقاطی که ضعف داریم بازیکن جذب کنیم و در نیم فصل دوم با عملکردی بهتر جایگاه خوبی بدست آوریم.

طهماسبی با اشاره به برنامه این تیم در نیم فصل مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: جذب بازیکن در نیم فصل دوم بسیار سخت است چرا که اغلب تیم‌ها یا برای بالای جدول برای سهمیه می‌جنگند یا برای بقا مبارزه می‌کنند. از این رو نمی‌خواهند بازیکنان خوبشان را از دست دهند. از این رو با وسواس بیشتری این کار را انجام می‌دهیم و با جذب نفرات خوب می‌خواهیم باری از روی دوش تیم برداریم. لیست خروجی تیم ما مشخص است و بر اساس همان لیست نفرات جدید را انتخاب و جایگزین می‌کنیم. در هر پست چند گزینه در نظر گرفتیم و به ترتیب برای جذبشان اقدام می‌کنیم. این نفرات کارشناسانه انتخاب شدند و امیدوارم در این شرایط سخت بتوانیم این بازیکنان را جذب کرده و نیم فصل خوبی داشته باشیم.

وی در مورد لیست خروجی تیم هوادار خاطرنشان کرد: ما لیست خروجی تیممان را اعلام نکردیم چرا که نمی‌خواهیم بی‌گدار به آب بزنیم. اگر نتوانیم در پست‌های مورد نظر بازیکن جذب کنیم چاره‌ای نیست جز اینکه بازیکنان خودمان را حفظ کنیم. از این رو لیست خروجی را مخفی نگه داشتیم تا روحیه بازیکنان پایین نیاید و آن مهره نسوزد. اگر موفق به جذب بازیکن مورد نظرمان شدیم ، بازیکنی که نمی‌خواهیم را اعلام می کنیم. فعلاً فقط آقاخان از تیم ما جدا شد و قطعاً در بین ما نخواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید