228998

فدراسیون و وزارت دربست در اختیار استقلال هستند/ ۱۰ امتیاز هم به استقلال بدهند این تیم قهرمان نمی‌شود

دنیای معدن– بعد از مدت‌ها کش و قوس بالاخره رای کمیته استیناف در خصوص پرونده بازیکن گابنی گل گهر اعلام شد و این کمیته با تایید رای کمیته انضباطی ، کسر امتیاز گل گهر و تقسیم امتیاز بین استقلال ، سپاهان و پیکان را تایید کرد.

به گزارش دنیای معدن، یکی از تیم‌هایی که به شدت به این رای اعتراض داشت، پرسپولیس بود و آن‌ها معتقدند نباید به تیم‌هایی مثل استقلال و سپاهان که رقبای مستقیم پرسپولیس در راه قهرمانی هستند، امتیازی خارج از زمین تعلق بگیرد. در همین رابطه وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرورزشی گفت: من فکر می‌کنم کمیته استیناف همه را سر کار گذاشته بود. آن‌ها که می‌خواستند همان رای قبلی را بدهند و من از اول هم می‌دانستم این اتفاق می‌افتد.

فقط نمی‌دانم چرا چند وقت مردم را سر کار گذاشتند و تیم‌ها را معطل کردند. بیچاره امیر قلعه نویی و تیمش که اسیر بازی آقایان شد و به ناحق علیه گل گهر رای دادند. یکی نیست بیاید و بگوید که چرا وقتی سازمان لیگ برای بازیکن کارت صادر کرده ، از تیم امتیاز کم می‌کنید. اگر تخلفی بوده ، از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است. با این حال اگر به این تیم استقلال ۱۰ امتیاز دیگر هم بدهند ، باز هم قهرمان نخواهد شد. همه می‌دانند که فدراسیون و وزارت ورزش در بست در اختیار استقلال است ولی پرسپولیس یقیه این تیم را می‌گیرد و به راحتی امسال هم قهرمان خواهد شد.

قلیچ در خصوص بازگشت یحیی گل محمدی به تمرینات هم گفت: اتفاق بسیار خوبی بود و همه ما از بازگشت یحیی خوشحال شدیم. امیدوارم یحیی و بچه‌ها مثل همیشه با یکدلی و اتحاد بازی‌ها را ادامه دهند و قهرمانی ششم را برای ما به ارمغان بیاورند. از درویش هم تشکر می‌کنم در همین مدت کوتاه تلاش زیادی کرد تا مشکلات را حل کند و به امید خدا وضعیت تیم از این هم بهتر خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید