226592

سیف‌الله‌پور: چرا خارجی‌های استقلال مقابل گل‌گهر بازی نکردند؟/ انتظار داشتیم کمیته انضباطی رای بازی ما را زودتر اعلام کند

دنیای معدن- مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: اگر تخلف شده اعلام کنیم استقلال تخلف کرده است.

به گزارش دنیای معدن - ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه تهران ورزشی درباره اعتراض به کمیته انضباطی برای صدور رای بازیکن گابنی باشگاه گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: به کمیته انضباطی اعتراض نداریم، چون کار خودش ار انجام می‌دهد. اعتراض‌مان این است که بهتر بود قبل از اعلام رای سه بازی گل‌گهر مقابل استقلال، سپاهان و پیکان، با توجه به اینکه بازی ما قبل از این اتفاق بود و طبق نظر نماینده فدراسیون خلیفه‌سلطان و اسنادی که او به سازمان لیگ داد و همچنین شکایت سازمان لیگ به عنوان متولی به کمیته انضباطی داد، انتظار داشتیم این کمیته رای ما را هرچه که بود زودتر اعلام می‌کرد.

وی افزود: فکر نمی‌کنم انتظار نابجایی باشد و حق باشگاه نساجی است. اگر این دو بازیکنی که مقابل گل گهر بازی نکردند غیرقانونی بودند، چرا جلوی ما بازی کردند؟ مقابل ما هم همانطور که خلیفه سلطان به طاهری سرپرست استقلال اعلام کرده بود، نباید بازی می‌کردند. اگر بازی کردند، همانطور که شب قبل از مسابقه نماینده بازی اعلام می‌کند فلان بازیکن یا مربی محروم است، محروم است و نمی‌تواند در بازی باشد، دوستان هم نباید از این بازیکنان استفاده می‌کردند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در خصوص اینکه مساله این دو بازیکن به خاطر ضمانت‌نامه بانکی بوده، اظهار داشت: وقتی کارت بازی صادر می‌شود، در کنار آن تاریخی برای بازیکنانی که احتمال سرباز یا دانشجو شدن دارند یا به دنبال ضمانت‌نامه بانکی هستند وجود دارد. وقتی تاریخ پاسپورت شما تمام می‌شود حق خروج از کشور ندارید، اما نمی‌گویند فرد غیرقانونی هستید. چرا این بازیکنان مقابل گل‌گهر بازی نکردند؟ ما همان شب اعتراض‌مان را به خلیفه سلطان نماینده فدراسیون اعلام کردیم. ناظر در یک بازی حکم رییس فدراسیون را دارد. او اعلام کرده و صورتجلسه شده، شکایت ما هم توسط حیدر بهاروند امضا شد و اعتراض ما توسط او به عنوان رییس سازمان لیگ به کمیته انضباطی داده شد.

وی در پایان گفت: چرا کار را سخت می‌کنیم؟ اگر یک نفر در خیابان برخلاف قوانین شهرنشینی مردم را برانگیخته کند، قانون‌گذار به عنوان مدعی‌العموم نمی‌تواند از او شکایت کند؟ به گواه سازمان لیگ تخلفی صورت گرفته، این دو بازیکن حق بازی ندارند و عواقبش بر عهده سرپرست تیم است. اگر دوستان می‌خواهند پنهان کنند بحث دیگری است، اما اگر تخلف شده اعلام کنیم استقلال تخلف کرده است. ما اطلاع دادیم و نباید از این دو بازیکن استفاده می‌کردند. اگر هم تخلف صورت نگرفته چرا مقابل گل‌گهر بازی نکردند؟ به هیچ عنوان حق دخالت در کمیته انضباطی را ندارم. تنها حرف من این است که چرا این دو بازیکن بعد از ما مقابل گل‌گهر بازی نکردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید