228906

وزیر ورزش: مسول تامین زمین برای پرسپولیس نیستم/ اصلا نمی دانستم پرسپولیسی ها مشکل زمین دارند/ زمان مدیریت فتح الله زاده به مراسم استقلالی ها رفتم

دنیای معدن- حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه ای پیرامون مشکلات باشگاه پرسپولیس و مسائل حاشیه ای ایجاد شده پاسخ داد. بخش هایی از این مصاحبه را در زیر می خوانید:

به گزارش دنیای معدن: *از زمانی که رضا درویش بعد از استعفای مجید صدری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شدند با بدهی‌ها و چالش‌های مختلفی روبرو شدند و ایشان بخاطر اینکه پرونده‌های پرسپولیس در میادین بین المللی سنگین‌تر نشود این بدهی‌ها را تسویه می‌کنند، اما از طرف دیگر هم به وضعیت فعلی باشگاه رسیدگی می‌کنند.

*می‌دانم مشکل زمین حل شده است تا دیروز اصلا نمی دانستم پرسپولیس مشکل زمین تمرینی دارد من خادم ورزش و جوانان هستم، اما مسئول تامین زمین نیستم. پس مدیرعامل و هیئت مدیره و معاون ورزشی در این دو باشگاه چکاره هستند؟ اما اگر به بن بست برسند من حتی می‌روم و زمین هم برای این تیم‌ها محیا می‌کنم، اشکالی هم ندارد.

*وقتی باشگاه استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب به مشکل برخورد با مدیرعامل مجموعه صحبت کردم و پرسیدم مشکل زمین استقلال چیست؟ توضیحاتی دادند و بعد به آقای آجرلو منعکس کردم و آن‌ها پیگیری کردند.

*اگر یک مدیرعامل نتواند یک زمین تامین کند این امتیاز خوبی برایش نیست. اما با این حال اگر کمکی از دستم بر بیاید حتما انجام می‌دهم.

*آن شائبه بی احترامی که در فضای مجازی پیچید و به طرفداران پرسپولیس نسبت دادند شاید می‌خواهند ذهن مردم را نسبت به هواداران باشگاه پرسپولیس بد کنند. اصلا چنین چیزی نبود. من در ورزشگاه آزادی جز احترام، ادب و محبت و اتفاقا شعارهای مثبت و امیدوار کننده چیزی ندیدم.

*درخصوص حضورم در مراسم رونمایی از پیراهن باشگاه استقلال باید بگویم آن عکس که در مراسم رونمایی پیراهن استقلال حضور داشتم در زمان مدیرعاملی آقای فتح الله زاده بود و من هم معاون وزیر ورزش بودم و همینطوری که مهمانی نرفته بودم و در آن مراسم به عنوان معاون دعوت شده بودم. حتی در مراسم رونمایی لباس پرسپولیس هم بودم، ولی نمی دانم چرا عکس آن بیرون نمی‌آید.

*نمی‌دانم چرا عده‌ای شایعه می‌کنند این وزیر قرمز و آن وزیر آبی است. برای هر دو تیم احترام قائل هستم و در زندگی ام سراغ ندارم رنگی بوده باشم. تمایل به همه تیم‌ها دارم و عاشق خدمت کردن به ورزش کشورم هستم.

 

دیدگاهتان را بنویسید