228870

حمله شدیداللحن علی کریمی به کادر فنی پرسپولیس +عکس

دنیای معدن- کاپیتان پیشین پرسپولیس در صفحه اینستاگرامی خود پیام تندوتیزی را علیه کادر فنی پرسپولیس منتشر کرده است.

به گزارش دنیای معدن، طی روزهای اخیر گروهی از هواداران پرسپولیس نسبت به علی کریمی، کاپیتان پیشین این تیم انتقاداتی را مطرح کردند و حالا او در استوری اینستاگرامی به این انتقادات پاسخ داده است. این گروه از طرفداران پرسپولیس پرسیده بودند که چرا علی کریمی در اینستاگرام خود فراخوان تجمع در حمایت از یحیی گل‌محمدی را منتشر نکرده است؟

حالا علی کریمی در ابتدای پیام اینستاگرامی خود نوشته: «متاسفانه این روزها تیم محبوبم که سالها برایش بازی کردم، پر شده از حاشیه و حرفهای ضد و نقیض. حاشیه‌هایی که با سو استفاده از فضای مجازی و بازی با احساسات میلیونی هواداران، اعصاب و روانشان را به هم ریخته‌اند.»

در ادامه و در پاسخ به انتقادات، کریمی نوشته: «خیلی‌ها در پس این تحرکات می‌خواهند که ما هم در کنار پرسپولیس باشیم… اما اینکه بخواهم به‌صورت غیرواقعی و صرفا مجازی کمک حال تیم محبوبم باشم، نه تنها کمک نیست بلکه من چنین رفتاری را خیانت بزرگ به پرسپولیس و سو استفاده از هوادارانش می‌دانم.»

نکته جالب اینکه کریمی در این پیام خود با لحنی کنایه آمیز صحبت کرده و این پیام او در شبکه‌های اجتماعی هم بازخورد‌های زیادی داشته است. کریمی در بخشی از این پیام با طعنه به کادر فنی پرسپولیس نوشته: «هنوز نمی‌دانم چطور صدری زمانی که مدیرعامل بود، از درون تیم کاملا حمایت شد و تنها چند ساعت پس از استعفا مورد نقد قرار گرفت! همه می‌دانستند مشکلات مالی هست، اما قراردادها با رضایت طرفین چند ساله تمدید شد!»

آخرین تمدیدی پرسپولیس یحیی گل‌محمدی و دستیاران او، داوود فنایی و حمید مطهری هستند که پیش از دیدار با الهلال، قراردادی جدید و سه ساله با باشگاه پرسپولیس امضا کردند.

کریمی هم‌چنین گفته که خط قرمز او هواداران پرسپولیس هستند و اگر لحظه واقعیت را ببیند «رک و پوست کنده» با هواداران واقعی در میان خواهد گذاشت.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در پاسخ به بنر روز گذشته هواداران در تجمع که انتقاد از پیشکسوتان این تیم بود نوشته که «پرسپولیس نیازی به پیشکسوت ندارد و نیاز به هواداران واقعی دارد که در هر شرایطی پشت تیم هستند.» او همچنین نتایج 5 سال اخیر را به حمایت هواداران مرتبط دانسته و نوشته که آنها نباید فریب فضای مجازی را بخورند.

 

دیدگاهتان را بنویسید