228847

گل‌محمدی سازنده اصلی مشکلات مالی پرسپولیس/ یحیی به چه کسی معترض است؟

دنیای معدن- بخشی از مشکلات مالی که یحیی گل‌محمدی به خاطرش استعفا کرده مربوط به انتقال خود به باشگاه پرسپولیس است.

به گزارش دنیای معدن - این اولین بار نیست که یحیی گل‌محمدی با استعفای فرمالیته قصد بهبود بخشیدن شرایط مالی تیمش را دارد. شاید او خودش را محق می‌داند تا به دلیل مشکلات مالی به این شکل با استعفا اعتراض کند، با این تفاوت که او ظاهراً فراموش کرده یکی از بزرگترین بدهی‌های پرسپولیس در ازای انتقالش به این باشگاه بوده که با سوء مدیریت هر روز بیشتر شده است. این مربی به خاطر مشکلات مالی باشگاهش دقیقا به چه کسی معترض است؟

آن زمان که گل‌محمدی در تیم فوتبال پدیده عملکرد خوبی داشت ناگهان با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شد و از تمایلش برای این انتقال به مدیران باشگاه مشهدی گفت. مشهدی‌ها ابتدا با این انتقال به شدت مخالفت کردند، اما وقتی پای پول به میان آمد، پیشنهاد ۶ میلیاردی را بدون درنگ پذیرفتند.

از این ۶ میلیارد، اما فقط یک و نیم میلیارد پرداخت شد و مابقی را به بعد موکول کردند. پس از آن مدیران دیگری روی کار آمدند و بیشتر به فکر بدهی‌های انباشته شده خارجی بودند تا بدهی‌های داخلی. بر همین اساس بدهی باشگاه پرسپولیس به باشگاه پدیده در ازای انتقال گل‌محمدی با جریمه روزشمار روبرو و هر روز بر این مبلغ افزوده شد.

مدیران یکی پس از دیگری آمدند و هیچ کدام نتوانستند این چک‌ها را پاس کنند به طوری که باشگاه پدیده با وجود مشکلات عدیده مالی همچنان از پرسپولیس طلب دارد و هر روز با جریمه و دیر کردی که بر مبلغ اصلی می‌خورد این بدهی سنگین و سنگین‌تر می‌شود.

البته شاید این مربی خود را در این مساله دخیل نداند و به خود این حق را ندهد که در مسائل مالی باشگاه دخالت کند، اما وقتی به دلیل همین مسائل مالی استعفا می‌دهد و در نیم فصل مسابقات چنین تنشی را به وجود می‌آورد حتماً می‌داند باشگاه پرسپولیس چرا بدهکار است.  او قطعاً شرایط باشگاه پدیده که زمانی آن‌ها را رها کرد را نیز به خوبی درک می‌کنند در نتیجه می‌تواند شرایط پرسپولیس بدهکار را نیز بفهمد و به نفع تیمش راه حل بهتری پیدا کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید