228841

قول جذاب پدیده استقلال به فرهاد مجیدی

دنیای معدن- انگیزه‌های ستاره ۲۱ ساله استقلال برای حضور در جام جهانی بیشتر شد تا در دور برگشت دوبرابر تلاش کند.

به گزارش دنیای معدن، امیرحسین حسین زاده که در روزهای پیش از دیدار مقابل پیکان (در جام حذفی) تست کرونایش مثبت شده بود پس از استراحت و تغذیه مناسب و همچنین مصرف داروهای تجویز شده از سوی کادر پزشکی استقلال، تست مجدد داد و مشخص شد بیماری کرونا را پشت سر گذاشته است.

این هافبک ۲۱ ساله که سابقه ۵ بازی برای تیم زیر ۱۷ سال و ۲ بازی برای تیم امید ایران (زیر ۲۳ سال) مقابل کره جنوبی و چین تایپه را در کارنامه دارد، قرار بود به اردوی تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شود که به دلیل شرایط جسمانی و بیماری کرونا، نامش خط خورد.

کادر فنی استقلال به حسین زاده گفته در صورت ادامه همین روند و درخشش در رقابت‌های دور برگشت می تواند اسفندماه برای دیدارهای فروردین به اردوی تیم ملی دعوت شود. او هم قول داده که همان روند را ادامه بدهد.

حسین‌زاده در نیم فصل اول سه بار موفق به گلزنی برای استقلال شد، یک گل در دیدار مقابل نفت آبادان زد تا بازی یک بر یک مساوی شود و در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان که با نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال تمام شد دبل کرد.

حسین زاده جزو معدود بازیکنان استقلال بود که همه هفته های دور رفت در ترکیب تیمش به میدان رفت و ۱۱۱۲ دقیقه در ترکیب حاضر بود . امیرحسین حسین زاده در ابتدای فصل جاری از باشگاه سایپا به استقلال پیوست و فرهاد مجیدی از همان بازی اول مقابل هوادار که به این بازیکن ۹۰ دقیقه بازی داد مشخص کرد اعتماد ویژه‌ای به این جوان ۲۱ ساله دارد.

ناگفته نماند؛ حسین زاده در روزهای اول ابتلا به کرونا پس از اطلاع از دعوت نشدنش به تیم ملی تا حدی دچار افسردگی شد که این مشکل پس از صحبت با اعضای کادر فنی حل شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید