227785

خبر خوش برای پرسپولیس و یحیی ؛ دست رد فرهاد مجیدی به سینه گزینه سرخ ها

دنیای معدن- سرمربی استقلال قصد دارد دو بازیکن ایرانی را در نقل و انتقالات نیم فصل جذب کند که در این بین نام گلزن جام جهانی دیده نمی‌شود.

به گزارش دنیای معدن، رضا قوچان نژاد می‌خواهد فوتبالش را در ایران تمام کند و خبر حضور این ستاره سابق تیم ملی باعث شد تا گمانه زنی‌هایی در خصوص تیم آینده او صورت گیرد. سرخابی‌های تهرانی و تراکتور مقصد نهایی گوچی اعلام و پیش بینی می‌شد او در یک تیم پر طرفدار فوتبالش را تمام کند.

یکی از مشتریان احتمالی گوچی استقلال بود که با اعلام فرهاد مجیدی دیگر این انتقال صورت نمی‌گیرد. به گفته سرمربی استقلال دو بازیکن از لیگ برتر به جمع استقلالی‌ها اضافه خواهند شد و حضور دو بازیکن خارجی هم قطعی شده است. با این حساب قوچان نژاد نمی‌تواند از گزینه‌های مد نظر مجیدی باشد. مجیدی پیش تر هم اعلام کرده بود که بازیکنی در شرایط مسابقه می‌خواهد و شاید به همین دلیل فرهاد گلزن جام جهانی را نخواست.

با کنار رفتن استقلال و مشکلات مالی تراکتور کار برای پرسپولیس راحت شده و این تیم رقیب جدی برای جذب گوچی ندارد. حالا باید دید رضا حاضر است تیم‌های صنعتی را که هوادار کمتری دارند ولی پول بیشتری می‌دهند را انتخاب کند یا اولویت او تیم پر طرفدار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید