228095

فلاحت‌زاده: استقلال به دو دلیل قهرمان لیگ می‌شود/ نیاز به یک بازی‌ساز باتجربه و حرفه‌ای داریم

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال این فصل قهرمان می‌شود و اگر این اتفاق الان نیفتد بعید است دیگر رخ بدهد.

به گزارش دنیای معدن، فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان و قهرمانی نیم فصل اظهار داشت: قهرمانی نیم فصل حاصل تلاش بازیکنان استقلال و تفکرات کادرفنی بود که توانستند به خوبی امتیازات را جمع کنند و یک رکورد تازه در تاریخ لیگ برتر به جای بگذارند.

وی ادامه داد: استقلال روز به روز بهتر بازی می‌کند و مجیدی هم به خواسته خود نزدیک می‌شود. بازیکنان فهمیده‌اند که چه پیراهنی را پوشیده‌اند و در چه باشگاه بزرگی توپ می‌زنند. استقلال به دو دلیل قهرمان می‌شود؛ اول بازیکنانی که سرشار از انگیزه هستند و دوم کادرفنی فوق‌العاده‌ای که در اختیار دارند و باید با اقتدار قهرمان لیگ شود. اگر این اتفاق الان نیفتد بعید است دیگر رخ بدهد، چون استقلال این فصل بهترین عملکرد را بین پانزده تیم دیگر داشته است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با تقویت این تیم در فصل نقل و انتقالات نقل و انتقالات عنوان کرد: استقلال در فاز دفاعی بازیکنان خیلی خوب و آماده‌ای را دارد. در فاز هجومی هم بهترین‌ها را در اختیار دارد؛ از جمله ارسلان مطهری که بخاطر ترافیک در خط حمله فرصت زیادی برای بازی به او نرسیده، اما از نظر من استقلال در این فصل نیاز به یک بازیساز باتجربه و حرفه‌ای که توپ‌ها را به مهاجمان برساند دارد تا تیم از خلق موقعیت بالایی برخوردار شود.

وی در خصوص بازی این هفته استقلال در چارچوب رقابت‌های جام حذفی مقابل پیکان تصریح کرد: مجیدی باید در این بازی از نفرات اصلی خودش استفاده کند تا مانند بازی مقابل نود ارومیه به مشکل نخورد. قهرمانی در جام حذفی دور از انتظار نیست پس باید در همه رقابت‌ها با قدرت ظاهر شویم. بازیکنان جوان استقلال باید بیشتر محک بخورند و مطمئناً بازیکنان جوان استقلال تا به اینجای فصل مزد اعتماد مجیدی را داده‌اند.

فلاحت‌زاده در پایان درباره عملکرد امیرحسین حسین‌زاده هافبک جوان تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: او بسیار خوب ظاهر شده و آینده خوبی دارد و باید بیشتر در ترکیب او را ببینیم تا درخشان‌تر ظاهر شود. ترکیب مجیدی هم طوری است که فضا را برای جوان‌ها باز کرده و با همت بازیکنان قهرمانی فصل را کسب می‌کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید