227835

نوری: مقصر اصلی این آشفتگی فدراسیون فوتبال است/ استقلال این فصل شرایط قهرمانی دارد

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مقصر اصلی این آشفتگی فدراسیون فوتبال است چرا که مشکلات را ماست مالی می‌کردند و خیلی راحت به همه دروغ می‌گفتند.

به گزارش دنیای معدن، محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان اظهارداشت: بازی بسیار دلچسبی را شاهد بودیم و استقلال یک نیمه طوفانی را به نمایش گذاشت. مس بازیکنانی تکنیکی دارد و بازی خوبی انجام داد و نشان داد برای هر تیمی، حریف سرسخت و دشواری می‌تواند باشد.

وی در رابطه با عملکرد کوین یامگا در این مسابقه گفت: یامگا در این بازی ستاره زمین بود و بسیار عالی کار کرد. این بازیکن در کار‌های دفاعی و هجومی خیلی تیم را کمک کرد و با آمادگی‌اش نشان داد نظر کادر فنی را جلب کرده است. استقلال یک بازی شش امتیازی را پیروز شد و با توجه به شرایطی که در جدول دارد نیاز مبرم به این سه امتیاز داشت.

*تنها انتقادم این است که چرا مطهری بازی نمی‌کند

نوری در خصوص گل‌زنی قاسمی‌نژاد عنوان کرد: امین قاسمی‌نژاد بازیکن باتجربه‌ای است و اگر روی فرم قرار بگیرد می‌تواند به مهره کلیدی ترکیب فرهاد مجیدی تبدیل شود. این گل می‌تواند برای او روحیه بخش باشد تا در ادامه برای استقلال موثرتر ظاهر شود. تنها انتقادم این است که چرا مطهری بازی نمی‌کند؛ زیرا او بازیکن با کیفیتی است و در چند بازی که به میدان رفته تاثیرگذار بوده است. مشکلشان چیست ما نمی‌دانیم، اما امیدواریم حل شود و از مطهری استفاده کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره انتقاد‌ها از سبک بازی این تیم گفت: کسانی که این انتقاد‌ها را می‌کنند مقصودشان تضعیف استقلال است. کمبود‌هایی در میانه میدان داریم، اما باید توجه کرد استقلال با گذشت یک نیم فصل هنوز باختی را تجربه نکرده و با اقتدار در صدر قرار گرفته است. باید از تیم حمایت کنیم؛ چون استقلال این فصل شرایط قهرمانی دارد.

*فدراسیون فوتبال مشکلات را ماست مالی می‌کرد و به همه دروغ می‌گفت

نوری در رابطه با حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان عنوان کرد: خبر تلخی بود، اما اگر به وزارت ورزش قبل برگردیم، جایی که هرکاری خواستند کردند می‌بینیم چه مشکلات عدیده‌ای به وجود آوردند. از نظر من مقصر اصلی این آشفتگی فدراسیون فوتبال است؛ چرا که پرونده‌هایی را به AFC می‌فرستادند که در آخر هم ماست مالی می‌کردند و خیلی راحت به همه دروغ می‌گفتند. حالا هم که AFC سخت گیر شده و اینبار دو باشگاه ما را نقره داغ کرد. این اتفاق باید درس عبرت شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر رو راست نباشند نه تنها سال‌های آینده محروم می‌شویم بلکه این موضوع گریبان‌گیر تیم ملی ما هم می‌شود. آقایان صداقت داشته باشند تا هواداران مظلوم اینگونه از دیدن تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا محروم نباشند. از وزیر ورزش خواستارم که به این مسائل ورود کند تا مسببان این اتفاقات را محاکمه کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید