227586

عزیزی‌خادم: باید استعداد‌های زیادی را شناسایی کنیم

دنیای معدن- رییس فدراسیون فوتبال با سفر به خوزستان از هیات فوتبال استان و مجموعه باشگاه فولاد بازدید کرد.

به گزارش دنیای معدن- بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم، در جریان سفر خود به اهواز پس از بازدید دو ساعته از هیئت فوتبال استان خوزستان و کلاس مربیگری B در ورزشگاه تختی اهواز، راهی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان شد و ضمن بازدید از اردوی استعدایابی زیر ۱۹سال فوتبال کشور که تا هفدهم دیماه در مجموعه فولاد ادامه دارد، از زیرساخت‌های مختلف این باشگاه بازدید کرد.

عزیزی خادم با حضور در اردوی استعدایابی زیر ۱۹سال در باشگاه فولاد خوزستان، گفت: ان‌شاءالله خیلی زود به روز‌هایی برگردیم که استعداد‌های زیادی را شناسایی کنیم و باشگاه بزرگ فولاد نیز به استعداد‌ها کمک کند. گرشاسبی مدیرعامل باشگاه نیز یکی از بهترین مدیران عامل کشور در حوزه ورزش است.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین خطاب به بازیکنان حاضر در این مرحله از استعدادیابی، گفت: اگر شما دانشگاهی باشید، دانشگاه برای همیشه این شانس را برای شما نگه می‌دارد که در مسیری که دوست داشتید حرکت کنید. پس در ورزش حرفه‌ای هم ناامید نشوید و به دانشگاهی شدن نیز توجه داشته باشید، زیرا دانشگاه این شانس را به شما می‌دهد که همیشه دیده شوید. شرایط لازم برای دیده شدن شما در استان‌ها و کمیته جوانان فدراسیون نیز وجود دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید