227559

قول وزیر ورزش و جوانان به AFC درباره پرسپولیس و استقلال

دنیای معدن- وزیر ورزش و جوانان گفت: واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مسیر خوبی را طی می‌کند و به کنفدراسیون فوتبال آسیا قول خصوصی سازی این دو باشگاه را در ماه فوریه دادیم.

به گزارش دنیای معدن - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در خصوص شایعات حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: این‌ها همه شایعه است. ما علاقه مندیم این انتخابات به بهترین شکل برگزار شود.

وی ادامه داد: چند برنامه خوب برای ورزش داریم. کمیته اقتصادی را به زودی برای ورزش تشکیل می‌دهیم. در حال بررسی و انتخاب نفراتی بودیم که به نحو احسن از فرصت‌های ورزشی منابع خوبی در بیاوریم تا کمک حال منابع دولتی ما شود.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: از کار‌های خوبی که شروع کرده ایم واگذاری پرسپولیس و استقلال است که خوشبختانه مراحل خوبی را طی و دولت هم خیلی کمک کرده است. اجازه دهید اول به عنوان یک ورزشکار قدیمی‌تر و عضو کوچکی از جامعه ورزش و همینطور در حال حاضر به عنوان خادم ورزش و جوانان از رییس جمهور محترم و مردمی و دوست داشتنی آقای رئیسی تشکر کنم.

وی ادامه داد: من شهادت می‌دهم که از هفته اول شروع کارشان وقتی من خواهش کردم اقداماتی انجام دهیم و ادامه مسیر را برای واگذاری پرسپولیس و استقلال داشته باشیم انصافا ایشان استقبال کردند و دستور اکید دادند که من موافق هستم و راه را ادامه دهید.

سجادی تصریح کرد: از جناب آقای دهقان تشکر می‌کنم. دو، سه هفته مراحل کارشناسی در آنجا انجام شد و بعد از مطالعات حقوقی مجددا خدمت رییس جمهور گزارشی تقدیم شد و آقای رئیسی به آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی دستور دادند و از آنجا به سازمان خصوصی سازی ارسال شد.

وی بیان کرد:در حال حاضر هم همکاران بسیار عزیزمان در این سازمان در حال برنامه ریزی هستند که طبق قولی که بنده به صورت مکتوب امضا کردم و خدمت کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردم کار‌ها انجام شود.

وزیر ورزش با بیان اینکه در مکاتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است به همراه مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آماده حضور و مذاکره و دفاع از مستندات این باشگاه‌ها است، گفت: خوشبختانه این رابطه خوب و مثبت بین ما و کنفدراسیون فوتبال آسیا شروع شده است و مکتوب هم قول دادیم که در ماه فوریه مقدمات واگذاری دو باشگاه برای خصوصی سازی را آغاز خواهیم کرد.

سجادی افزود: این‌ها نوید بخش آینده خوب برای حضور دو باشگاه در بازار بورس و سرمایه است. مطمئنم و کارشناسان هم به من گفته اند که یکی از موفق‌ترین اتفاقات بازار بورس و سهام بازار سرمایه همین مسئله خواهد بود.


 

دیدگاهتان را بنویسید