226591

مهدی: مشکلات پرسپولیس و استقلال بررسی شد/ امیدوارم باشگاه‌ها در ارسال مدارک تکمیلی به AFC ا اقدام کنند

دنیای معدن- نشست مدیران عامل استقلال و پرسپولیس برای رفع مشکل مجوز حرفه‌ای خود با حضور رییس فدراسیون فوتبال، روسای کمیته‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس در حالی از سوی فدراسیون فوتبال تایید شده که این دو باشگاه هنوز کوچک‌ترین قدمی برای حل مشکلاتشان برنداشته‌اند. بر همین اساس نشست مدیرعاملان باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با عزیزی خادم، مصطفوی، عباسی و سهیل مهدی برگزار شد تا برای رفع مشکل مجوز حرفه‌ای سازی سرخابی‌ها داد.

سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در اینباره به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: تقریبا ۲ ماه پیش بود که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اقدام به دریافت مجوز حرفه‌ای کردند، اما با توجه به نواقص در مدارک، نتوانستند مدرک حرفه‌ای خود را دریافت کنند و مجوز موقتی برای دو باشگاه به مدت ۳ ماه صادر شد تا نواقصشان را رفع کنند.

وی ادامه داد: به همین دلیل، پیش از ظهر امروز جلسه‌ای میان مدیران سرخابی و رییس فدراسیون، روسای کمیته‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای برگزار شد تا اقدامات لازم برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور بدون دردسر در لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهند. در واقع مشکلات به جزئیات مرور شد، سوالاتی که در این رابطه وجود داشت، مطرح شد و در نهایت رهنمود‌های لازم در جهت تکمیل مدارک ارائه شد. امیدوارم باشگاه‌ها با استفاده از رهنمود‌های مطرح شده، جهت ارسال مدارک تکمیلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید