227037

رأفت: اخبار منفی روی شرایط پرسپولیس تاثیر منفی می‌گذارد/ بازی با سپاهان در حد دربی اهمیت دارد

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این روز‌ها بحث حذف سرخابی‌ها از آسیا داغ است و اصلا اخبار خوبی پیرامون پرسپولیس به گوش نمی‌رسد.

به گزارش دنیای معدن، پایان رأفت در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: دیدار سختی بود و ذوب‌آهن با سبک بازی خود کار را برای پرسپولیس پیچیده کرده بود. حریف سعی کرد در نیمه اول میانه میدان را در اختیار بگیرد و با بازی تاخیری مانع از فوتبال پرسپولیس شود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با توصیه‌های یحیی گل‌محمدی و تعویض‌های او، سیستم بازی پرسپولیس عوض شد و بازی سرعت گرفت و گردش توپ بهتری را شاهد بودیم و سرانجام پرسپولیس روی اشتباه دروازه‌بان حریف به گل رسید.

*پرسپولیس در روزی که بد بازی می‌کند هم برنده است

رأفت درباره انتقادات به سبک فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس در روزی که بد بازی می‌کند هم برنده میدان است. فوتبال بازی اشتباهات است و همواره باید یک تیم و یک بازیکن اشتباه کنند تا گلی رد و بدل شود. پرسپولیس به قدری روی دروازه ذوب‌آهن فشار آورد که آن‌ها اشتباه کردند و این هم یک روش و تاکتیک است. در نیمه دوم سوار بر جریان بازی بودیم و ذوبی‌ها توپ را داده و فضا‌ها را پوشش می‌دادند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اشتباه عجیب دروازه‌بان جوان ذوب آهن و شایعاتی که در خصوص مهدی تارتار شنیده می‌شود، تصریح کرد: ما به جای تارتار نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم؛ او برای چینش ترکیب تیمش، نظرات منحصر به فرد خودش را دارد. تارتار چندین سال است که مربیگری می‌کند و قطعاً با این کار خودش و اعتبارش را زیر سوال نخواهد برد. شاید دو دروازه‌بان دیگر مشکلی داشته‌اند و خوب تمرین نکرده‌اند. به هر حال دروازه‌بان هم جزو بازیکنان تیم است و نظر سرمربی در انتخاب آن تعیین کننده است. نباید این مسائل عنوان شود و قطعاً آبرو و اعتبار هر کسی برای خودش مهم‌تر از هر چیز دیگری است.

*نبردی جذاب و سنگین را با سپاهان شاهد خواهیم بود

وی در خصوص بلاتکیلفی مدیرعامل پرسپولیس و ابهاماتی که در این زمینه وجود دارد گفت: در این مدت حرف‌های ضد و نقیض بسیاری شنیده‌ایم. یکبار می‌گویند صدری مدیرعامل خواهد شد و بار دیگر می‌بینیم به دنبال گزینه‌هایی برای مدیریت هستند. حتی وزیر ورزش هم به باقی‌ماندن صدری تأکید داشت، اما از سوی دیگر چند نام مطرح می‌شود. در این روز‌ها هم که بحث حذف سرخابی‌ها از آسیا داغ است و اصلا اخبار خوبی پیرامون پرسپولیس به گوش نمی‌رسد. قطعاً این اتفاقات تاثیر منفی روی مربی و بازیکنان گذاشته و فکر آن‌ها را درگیر می‌کند. امیدوارم این مسائل زودتر تمام شده و آرامش به پرسپولیس برگردد.

پایان رأفت درباره تقابل حساس پرسپولیس با سپاهان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر داشت: بازی با سپاهان همیشه سخت بوده است و این بار هم فوق العاده سخت خواهد بود. آن‌ها تیمی قابل احترام و بسیار خوب هستند و نفرات و مهره‌های زیادی دارند و همواره مقابل پرسپولیس انگیزه‌های فراوانی داشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: نبرد پرسپولیس و سپاهان در حد دربی تهران اهمیت و حواشی دارد، باید نتایج این هفته را فراموش کنیم و اینکه پرسپولیس ذوب‌آهن را برده و سپاهان به پیکان باخته دلیل نمی‌شود که ما از حالا پیروز مسابقه باشیم. این بازی نبرد تیم‌های دوم و سوم جدول و یک مسابقه ۶ امتیازی است و قطعاً نبردی جذاب و سنگین را شاهد خواهیم بود. در این روز‌های باقیمانده باید ببینیم چه اتفاقاتی در اردوی ۲ تیم و در روز مسابقه خواهد افتاد و تیمی که سرحال‌تر باشد و از موقعیت هایش بهتر بهره ببرد پیروز میدان خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید