226875

کلهر: در مرکز خط هافبک پرسپولیس خلا وجود دارد/ عبدی و آل‌کثیر شم گلزنی بالایی دارند

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مرکز خط هافبک پرسپولیس بازیسازی خوبی انجام نداد و در این پست خلا‌هایی وجود داشت که با تعویض‌های یحیی گل‌محمدی حل شد.

به گزارش دنیای معدن، محمود کلهر، درخصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ویستا توربین در چارچوب رقابت‌های حذفی اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی خیلی خوب کار کرد و یک بازی خوب را شاهد بودیم. البته مرکز خط هافبک پرسپولیس بازیسازی خوبی انجام نداد و در این پست خلا‌هایی وجود داشت که با تعویض‌های یحیی گل‌محمدی حل شد. بعد از به ثمر رسیدن گل اول پرسپولیس، تیم ویستا توربین تمرکزشان را از دست دادند و فضا برای پرسپولیس باز شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس تصریح کرد: به نظر من یحیی گل‌محمدی باید بیشتر از زوج آل‌کثیر و عبدی در خط حمله استفاده کند، چون این دو بازیکن شم گلزنی بالایی دارند. عبدی برای پرسپولیس گل‌های حساسی در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده و باید هافبک‌های تیم او را بیشتر در موقعیت گل قرار بدهند. آل‌کثیر هم بازیکن خوبی است و گل حساسی را به ثمر رساند و شرایط تیم را عوض کرد.

وی در رابطه با دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل ذوب آهن عنوان کرد: پرسپولیس با برنامه‌ترین تیم لیگ است انتقال توپ‌ها خیلی خوب انجام می‌شود و آرایش تیم باعث می‌شود حریفان رو به عقب بازی کنند. با این تفاسیر پرسپولیس یک پایه قهرمانی است و عملکرد این تیم در لیگ روز به روز بهتر خواهد شد. ذوب آهن کادرفنی بسیار خوبی دارد و توانستند در بخش دفاعی نظم خوبی به تیم بدهند. امیدوارم هر دو تیم رو به جلو و تهاجمی بازی کنند و بازی بسته به نمایش نگذارند تا هواداران از دیدن بازی لذت ببرند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره جذب دو بازیکن تاجیک اظهار داشت: بازیکنان جذب شده صد در صد زیر ذره‌بین گل‌محمدی بوده‌اند و مسلما می‌توانند انتخاب قوی برای ترکیب پرسپولیس باشند، زیرا این دو بهترین‌های تیم سابقشان بوده‌اند. با جذب این دو بازیکن دست کادرفنی برای انتخاب ترکیب باز خواهد شد.

کلهر در پایان در خصوص مدیریت باشگاه اظهار داشت: امیدوارم هرچه زود‌تر تکلیف مدیریت باشگاه همانند استقلال مشخص شود چرا که با حل این موضوع در عملکرد و نتیجه‌گیری تیم هم تاثیر گذار خواهد بود و می‌تواند کمک کند تا حاشیه‌ها از پرسپولیس دور شود و هواداران به آرامش خیال برسند.

 

دیدگاهتان را بنویسید