226975

خریدی که پاسخ اعتماد مجیدی را داد؛ درخشش ادامه‌دار سلمانی در ترکیب استقلال

دنیای معدن- هافبک - مهاجم خوزستانی استقلال روز‌های خوبی را در این تیم سپری می‌کند.

به گزارش دنیای معدن- تیم فوتبال استقلال در بازی هفته یازدهم خود در لیگ برتر بیست‌ویکم، به روند خوبش در این رقابت‌ها ادامه داد و موفق شد هفتمین پیروزی خود را کسب کند. در این دیدار که با نکات و اتفاقات مثبت زیادی برای آبی‌ها همراه بود، شاهد درخشش یکی از بازیکنان جدید و تازه وارد استقلال هم بودیم.

جعفر سلمانی ۲۴ ساله که در ابتدا به دلیل گمنام بودن شاید یکی از خرید‌های ضعیف و اشتباه فرهاد مجیدی تلقی می‌شد،  بار دیگر نشان داد قابلیت‌های بالایی دارد و می‌تواند درخشش خوبی در پیراهن آبی داشته باشد.

سلمانی در هفته اول لیگ برتر بیست و یکم مقابل تیم تازه لیگ برتری شده‌ هوادار و در دیداری که بازکردن دروازه شاگردان عنایتی برای آبی‌ها طلسم شده بود، با یک ضربه دقیق قفل دروازه بنفش‌پوشان را شکست تا استقلالی‌ها اولین ۳ امتیاز خود در لیگ جدید را دشت کنند. سلمانی بار دیگر و در هفته دهم مقابل تیم مدعی و قدرتمند سپاهان با یک شوت سرضرب و دقیق موفق به گلزنی برای استقلال شد و یک گل سه امتیازی دیگر را به ثبت رساند.

اوج درخشش جعفر سلمانی در استقلال به بازی این تیم مقابل پدیده در هفته یازدهم لیگ برتر باز می‌گردد؛ جایی که سلمانی در این دیدار گل نخست تیمش را به ثمر رساند و روی گل دوم آبی‌ها هم تاثیرگذار بود و باعث شد تیمش با ۲۵ امتیاز در صدر جدول لیگ‌برتر امسال قرار بگیرد.

این مهاجم خوزستانی که سابقه‌ دعوت شدن به اردوی تیم ملی فوتبال ایران از سوی دراگان اسکوچیچ را دارد، می‌تواند با درخشش ادامه‌دار زیر نظر فرهاد مجیدی مجدداً پیراهن تیم ملی را بر تن کرده و چه بسا یکی از مسافران جام جهانی قطر باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید