226867

واکنش گل‌گهر به حذف احتمالی پرسپولیس و استقلال از آسیا

دنیای معدن- مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان از اعتراض به رای کمیته انضباطی و ارسال لایحه دفاعیه به کمیته استیناف خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، مدیر عامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در رابطه با حکم کمیته انضباطی در سه دیدار برابر پیکان، استقلال و سپاهان و اینکه باشگاه هنوز به رای اعتراض نکرده، گفت: پس از گرفتن نظرات کارشناسی و نوشتن لایحه، به صورت رسمی اعتراض باشگاه گل‌گهر به رای کمیته انضباطی را به استیناف تقدیم می‌کنیم.

محمد اسفندیار پور که با تیتر ورزشی در سیرجان حرف زده، افزود: طی روز‌های گذشته جلسات مختلفی را پیرامون با کارشناسان حقوقی برگزار کردیم تا در لایحه اعتراضی از حق و حقوق باشگاه گل‌گهر به طور تمام و کمال دفاع شود و هیچ حقی از این باشگاه که به پاکی و صداقت و سلامت در فوتبال ایران شهره است تضییع نشود.

مدیر عامل باشگاه گل‌گهر در مورد بحث مجوز حرفه‌ای و نامه‌ای که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده نیز صحبت کرد و دراینباره عنوان کرد: در نامه‌ای که ارسال شده سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر فاقد شرایط لازم برای کسب مجوز حرفه‌ای اعلام شده اند و بر همین مبنا کمیته‌ای برای بررسی و رفع ایرادات تشکیل داده‌ایم.

بخش پایانی صحبت‌های مدیرعامل گل گهر هم اشاره به این نکته بود که باشگاه آماده حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری به جای استقلال یا پرسپولیس است و اینطور حرف‌‎هایش را خاتمه داد: امیدواریم مشکل دو تیم بزرگ پرسپولیس و استقلال حل شود و بتوانند با دریافت مجوز حرفه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. ما نیز در فرصت باقیمانده تمام تلاشمان را برای گرفتن مجوز حرفه‌ای خواهیم کرد تا اگر خدای نکرده مشکل این دو تیم حل نشد، تعداد تیم‌های ایرانی حاضر در این مسابقات کاهش پیدا نکند.

گفتنی است استقلال و پرسپولیس دو نماینده فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری هستند و حالا در شرایطی که به همراه گل‌گهر مجوز حرفه‌ای را دریافت نکرده‌اند، ۵ روز زمان دارند تا الزامات مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را فراهم کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید