226747

خطر استقلال برای کسر ۳ امتیاز جدی شد

دنیای معدن- خطر استقلال برای کسر ۳ امتیاز جدی شدباشگاه استقلال یک تنه توانست تخلف بازیکن گابنی گل گهر را ثابت کند، اما در این بین سکوت دو باشگاه سپاهان و پیکان در نوع خود عجیب است.

به گزارش دنیای معدن، باشگاه استقلال از سکوت دو باشگاه سپاهان و پیکان گلایه دارد.

ماجرای بازیکن گابنی گل گهر و بازنده شدن این تیم در سه دیدار مقابل استقلال،سپاهان و پیکان ادامه دارد و سیرجانی ها امیدوارند تا این رای در استیناف شکسته شده و امتیازات این تیم برگردد.این اتفاقی است که چند تیم دیگر لیگ برتری مثل پرسپولیس هم از آن خوشحال می شوند و طی روزهای گذشته به شدت علیه این رای موضع گرفتند.

اخیرا هم هوشنگ نصیرزاده در مقام دفاع از تیم گل گهر سیرجان و اشتباه بودن رای کمیته انضباطی برآمده است. در جریان برنامه فوتبال برتر سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال مقابل نصیرزاده ایستاد و از رای صادره دفاع کرد.

با این حال سکوت دو باشگاه سپاهان و پیکان که ازاین رای نفع برده اند با اعتراض هواداران استقلال روبرو شده است.آنها می گویند در شرایطی که پرسپولیسی ها با همراهی چند تیم علیه این رای موضع گیری کردند چرا دو باشگاه پیکان و سپاهان که همراه با استقلال ذینفع این رای هستند ساکت شده و تنها استقلال باید یک تنه در رسانه ها به دفاع از رای صادر شده بپردازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید