226302

اگر پنجره باز نشد گردن من را بزنید/ استقلال که هیئت مدیره دارد چه شده است؟/ می دانید کالدرون به من چه گفت؟

دنیای معدن- بعد از چند ماه بلاتکلیفی و داشتن انواع و اقسام مشکلات، بالاخره هواداران پرسپولیس خودشان دست به کار شدند و مقابل وزارت ورزش تجمع کردند. تجمعی که حواشی زیادی را به وجود آورد و علیه خیلی ها شعار سر داده شد. این تجمع هواداری حتی پای صدری سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس را هم به ماجرا باز کرد و او بلافاصله راهی محل تجمع شد.

 به گزارش دنیای معدن، صدری که قصد داشت هواداران را آرام و البته متفرق کند، نتوانست به خواسته خود برسد و از همین رو تصمیم گرفت برای دقایقی برای هواداران صحبت و آن ها را قانع کند که او کارهای مفیدی برای پرسپولیس انجام داده و هیچ کدام از مشکلات و بلاتکلیفی های قهرمان ۵ دوره اخیر فوتبال ایران متوجه او نیست. صدری حرف های عجیبی در صحبت با هواداران به زبان آورد که خلاصه ای از آن را در ادامه می خوانید:

*باید از من تشکر کنید که تمام راه‌های قانونی را رفتم تا پول به کالدرون برسد، کالدرون فقط می گوید پول را به بانک سوئیس منتقل کنید، او به ما گفت: پولم را نه نقد می خواهم و نه در  کشور ثالث تحویل می گیرم. اگر تا پنجشنبه پول به حساب کالدرون ننشست و تاییدیه آن  نیامد، شما بیایید و گردن من را  بزنید!

*تیم‌ رقیب و دیگر تیم‌ها که هیئت مدیره دارند، چه اتفاقی برایشان افتاده و  تاثیر حضورشان چه بوده است؟

*مجوز حرفه‌ای پرسپولیس تحت هیچ شرایطی باطل نمی شود. نگران نباشید، مراحل گرفتن مجوزدر حال انجام است و  فقط ۳  مشکل وجود دارد. خیالتان راحت باشد که هیچ مشکلی برای ما به وجود نخواهد آمد. حتی AFC هم به پرسپولیس خوشامد گفته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید