226486

ادعای عجیب و کنایه آمیز عضو هیئت مدیره استقلال درباره نتایج لیگ برتر

دنیای معدن- محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال در واکنش به اعتراض پرسپولیسی ها به رای بازیکن گابنی گل گهر در کنایه به آن ها مدعی شد که شاید عده ای خوش‌ شان نیاید ولی حالا نتایج فقط درون زمین مشخص می‌ ‎شود.

به گزارش دنیای معدن، محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال : شاید عده ای خوش‌ شان نیاید ولی حالا نتایج فقط درون زمین مشخص می‌ ‎شود !

مومنی عضو هیئت مدیره استقلال می گوید کمیته انضباطی کاری کرد تا حق به حقدار برسد.

صدور رای کمیته انضباطی درباره بازیکن گابنی از سوی فدراسیون فوتبال، موجی از امیدواری را بین اهالی فوتبال به ویژه هواداران و مسئولان باشگاه استقلال در رابطه با اجرای قانون در فدراسیون فوتبال به راه انداخت.

محمد مومنی پیرامون اتفاقات مربوط به تغییر نتیجه دیدار استقلال مقابل گل گهر سیرجان همچنین تمهیدات موثر مدیریت جدید باشگاه استقلال اظهار داشت:

اول باید از زحمات شبانه روزی آقای آجورلو که فکر می‌کنم یکی از بهترین مدیران باشگاه استقلال است که تاکنون بر مسند ریاست این مجموعه نشسته تشکر کنم. مدیرعامل استقلال و تیم متبحری که در مجموعه ایشان مشغول به کار هستند نهایت زحمات خود را می‌کشند تا استقلالی‌ها دغدغه خاطری نداشته باشند و کسی نتواند با احساسات هواداران بازی کند.

وی افزود:

امیدوارم دیگر مدیران باشگاهی در فوتبال کشورمان نیز از آجرلو الگو بگیرند تا در نهایت فوتبال ما به مسیری برود که مدنظر دولت محترم کشورمان است و آن چیزی نیست جز خصوصی‌سازی همه باشگاه‌ها. این که باشگاه‌ها بتوانند به لحاظ مالی روی پای خودشان بایستند اتفاق مهمی است. از طرفی در این زمینه باید گفت سازمان لیگ هم همکاری لازم را با باشگاه استقلال داشت.

پیشکسوت استقلال درباره رای صادر شده در مورد پرونده بازیکن گابنی گل گهر خاطر نشان کرد:

کمیته انضباطی کاری کرد تا حق به حقدار برسد و از این بابت باید از این کمیته محترم تشکر کنیم چون در این زمینه نشان داد قانون‌مداری در فدراسیون فوتبال سرلوحه همه امور این مجموعه است. با این شرایط می‌توان روزهای خوبی را برای فوتبال کشور متصور بود.

مومنی افزود:

این حرف‌ها برای این نیست که به خاطر استقلال خوشحالیم بلکه اینکه قانون مداری باید سرلوحه کارهای فدراسیون باشد اتفاق مهمی است. چون در این زمینه آقایان عزیزی خادم و کامرانی‌فر به خوبی با مسئولان استقلال تشریک مساعی داشتند و همچنین آقای سمیعی در باشگاه استقلال نیز در این جهت زحمات زیادی کشیدند و از نظر حقوقی کمک شایانی باشگاه استقلال کردند.

عضو هیئت مدیره استقلال در این باره که توقع داشتند چه تنبیه یا جریمه ای برای گل گهر سیرجان در نظر گرفته شود تاکید کرد:

در این زمینه هر کسی تخلف کرده ما نمی‌توانیم در مقام قضاوت او را متهم کنیم و قطعاً مسئولان ذیربط در این ارتباط تصمیم نهایی را اتخاذ خواهند کرد. اینکه در گل گهر چه کسی یا چه کسانی مقصر بودند در وهله دوم اهمیت قرار می‌گیرد ولی در وهله اول این مهم است که حالا قانون سرلوحه کار فوتبال باشد تا همه چیز به مساوات تقسیم شود. در آن صورت کسی نمی‌تواند مدعی شود که قانون به نفع آنها بوده یا به ضررشان. اینجاست که قانون مشخص می‌کند همه رنگ‌ها مقابل آن یک رنگ هستند.

مومنی در ارتباط با ادعای برخی پیشکسوتان پرسپولیس که مدعی هستند فدراسیون با این اقدام قصد کمک به استقلال را دارد توضیح داد:

نمی‌خواهم جواب کسی را بدهم ولی فقط این را بگویم از این به بعد دیگر هیچ دستی پشت پرده نمی‌ماند. از این پس دست‌های آلوده دیگر قادر به نقض قانون نخواهند بود. با آشکار شدن اتفاقات پشت پرده خیلی از مسائل در فصول گذشته هم زیر سوال می‌رود. اتفاقاتی که اگر قانون به درستی در ارتباط با آنها اجرا می‌شد هیچ باشگاهی و البته استقلال ضرر نمی‌کرد. ولی این فصل با فصول قبل فرق میکند.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال در واکنش به این پرسش که آیا منظورش حضور طارمی‌ در پرسپولیس است که هواداران استقلالی به آن معترض هستند و خواستار رسیدگی فدراسیون به آن شده اند، توضیح داد:

نمی‌خواهم به ماجراهای چند سال پیش ورود کنم چون جز وارد کردن بار منفی به تیم خوب استقلال و آشفته کردن ذهن هواداران عایدی دیگری ندارد اما تاکید می‌کنم آینده متعلق به اتفاقات درون مستطیل سبز است و هرکس از قانون عدول کند تنبیه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:

جای بسیار خوشحالی دارد اگر در گذشته کسی به نفع باشگاهی کمکی می‌کرد و در این راه احساسات استقلالی‌ها لگدمال می‌شد، در این دولت، عدالت محوری سرلوحه همه کارهاست و تنها تیم‌هایی نتیجه می‌گیرند که در زمین فوتبال، فوتبال بازی کنند. هرچند که این حرف‌ها برای عده‌ای خوشایند نخواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید