225547

مومنی: در دربی خواهید دید مجیدی چطور به برد می‌رسد

کری عضو هیئت مدیره استقلال برای یحیی

دنیای معدن- بازیکن سابق و عضو هیئت مدیره کنونی استقلال نسبت به عملکرد داوران طی دیدارهای اخیر درباره این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش دنیای معدن، محمد مومنی در خصوص اعتراضات باشگاه استقلال نسبت به داوری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: ما نگران دربی نیستیم، با این پنالتی‌ها باید داوران نگران باشند و شب سرشان را نگران روی بالشت بگذارند، ما چرا نگران باشیم؟ آنهایی که اگر قصدی دارند یا نظری دارند باید نگران باشند چون فردا آنها باید جواب بدهند، وجدانشان را مقابل بگذارند و ببینند که راحت هستند یا نه.

او ادامه داد: ما تمام تلاشمان را برای سرافرازی تیم انجام می‌دهیم و تلاش داریم که تمام مشکلات را حل کنیم. آن‌ها باید نگران باشند.اینطور نیست که علیه ما قضاوت کنند. ما نمی‌گوییم داوران از عمد کاری انجام می‌دهند، ما می‌گوییم سهوا اینطور می‌شود.

مومنی درخصوص عملکرد تیم پس از چهار تساوی پیاپی گفت: من نگران نیستم و خیلی‌ها دارند واقعیت‌های موجود را می‌بینند. بالاخره داور هم باید واقع بین باشد و قضاوت کند. قضاوت باید عادلانه باشد چون همه از داور انتظار عدالت دارند.

عضو هیات مدیره در رابطه با پیش بینی بازی دربی همچنین گفت: امیدواریم به امید خدا برنده باشیم. ما حتما توانایی برنده شدن در دربی را داریم و در آن شکی نیست.

مومنی درمورد انتقاد از عملکرد مهاجمان این تیم گفت: مگر می‌شود ما مهاجم نداشته باشیم؟ بازیکنان خوبی داریم و در دربی همه خواهند دید که آقای مجیدی چه روش خوبی را اجرا می‌کنند که منجر به برد استقلال می‌شود.

مومنی در پایان گفت: انتظار از هواداران عزیز و فهیم این است که حامی تیم باشند و خیلی ناراحت نباشند. به هر جهت فوتبال در آخرش قهرمان مشخص می‌شود و از هفته‌های پنجم و ششم چیزی مشخص نمی‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید