226272

گل‌محمدی: تعداد اشتباهات داوری برای پرسپولیس نگران کننده شده/ غیبت ترابی به پرسپولیس ضربه می‌زند

دنیای معدن- سرمربی تیم پرسپولیس گفت: از داوران می‌خواهیم تمرکز بیشتری روی کار خودشان داشته باشند.

به گزارش دنیای معدن - یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با پیکان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* هر بازی که در پیش داریم و جلوتر می‌رویم حساسیت رقابت‌ها بیشتر می‌شود. با توجه به شرایط‌مان در جدول و اینکه باید برای قهرمانی مدعی اصلی باشیم قطعا دیدار فردا برای ما مهم حیاتی و حساس است.

* مقابل تیم باانگیزه و جوان که از لحاظ تاکتیکی منسجم است بازی داریم. باید شرایط را به شکلی فراهم کنیم که سه امتیاز را به دست آوریم.

* امیدوارم شرایط طوری فراهم شود که فردا بازی خودمان را ارائه کنیم. فکر می‌کنم زمین مسابقه شرایط خوب و ایده‌آلی را ندارد و فوتبال بازی کردن در این زمین برای هر دو تیم سخت است. با این حال باید از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم و در این بازی فرصت‌طلب باشیم. در بازی قبلی موقعیت زیاد داشتیم، اما قدر ندانستیم و دو امتیاز حساس را از دست دادیم.

* اشتباهات داوری خیلی زیاد بوده و این اشتباهات برای پرسپولیس در حال سریالی شدن است و جای نگرانی دارد. تحمل و طاقت ما هم حدی دارد و امیدوارم این اشتباهات سریالی یک جا تمام شود، اما متاسفانه بدتر از خود اشتباه این بود که  سخندان می‌آید درباره آن صحنه (گل دوم هوادار) توضیح می‌دهد و می‌گوید گل درست بود. طبق چیزی که خواندم، اصلاً بگوییم بازیکن حریف جوگیر شده و گفته با دست زدم، اما دوربین‌ها و تصاویر تلویزیونی که جوگیر نشده‌اند و تصاویر همه چیز را خیلی واضح نشان داد.

* این اتفاقات فقط برای ما رخ می‌دهد. اشتباه برای تیم‌های دیگر هم هست، اما تعداد اشتباهات برای پرسپولیس زیاد شده و جای نگرانی دارد. امیدوارم این مسائل برطرف شده و یک جایی اشتباهات تمام شود. هیچ تیمی نباید نگرانی داشته باشد و ذهنش درگیر مسائل داوری شود. از داوران می‌خواهیم تمرکز بیشتری روی کار خودشان داشته باشند. با اینکه می‌دانیم مشکلات زیادی دارند، اما با تمرکز بیشتر می‌توانند قضاوت بهتری داشته باشند.

* پیکان مقابل استقلال بد بازی نکرد و دو گل روی ضربه ایستگاهی خورد. آن‌ها می‌خواهند جبران کنند و این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

* چیزی که ما از داوران می‌خواهیم، این است که عدالت و تمرکز در تصمیم‌گیری‌هایشان باشد و امیدوارم قضاوت عادلانه‌ای داشته باشند تا دو تیم رضایت داشته باشند.

* ترابی بازیکن تاثیرگذاری است و نبودش به ما ضربه می‌زند، اما بازیکنان جایگزینی داریم که با می‌توانیم جایگزین کنیم. پهلوان تازه تمرینات را شروع کرده و به بازی نمی‌رسد. تا کارت بازیکنانی که جذب شده، نرسد نمی‌توانم صحبت کنم، اما گفته شده تا جمعه پنجره نقل وانتقالات باز می‌شود. شرایط باشگاه حساس است و این می‌تواند کمکی برای ما باشد.

* هواداران به این تیم علاقه‌مندند و عاشقانه این تیم را دوست دارند. آن‌ها نگرانی خاص خود را دارند و این اتفاقات مختص پرسپولیس است. امیدوارم خواسته آن‌ها برآورده شود، زیرا خواسته زیادی ندارد. هواداران ما این خواسته را دارند که عدالت برای همه تیم‌ها رعایت شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید