226134

هرم پرسپولیس رأس ندارد/ وقتی میزبانی‌های پرسپولیس تمام شود ورود هواداران را آزاد می‌کنند!/ آقای وزیر؛ لطفاً تکلیف پرسپولیس را روشن کنید

دنیای معدن- وحید امیری ستاره خوش تخلاق فوتبال ایران از وزیر ورزش می‌خواهد تا هرچه زودتر تکلیف مدیریت پرسپولیس را مشخص کند.

به گزارش دنیای معدن، وحید امیری ستاره بی چون و چرای فوتبال ما در چند ماه اخیر بود. وحید هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس نمایش‌های بسیار خوبی داشت و مطابق معمول موثر کار کرد. امیری در بازی پرسپولیس مقابل هوادار، بازی را در پست مدافع چپ شروع کرد ولی در ادامه و با مصدوم شدن ترابی به پست تخصصی‌اش یعنی هافبک چپ رفت و نمایش خوبی هم داشت. وحید با وجود اینکه از نمایش پرسپولیس راضی بود ولی از اینکه نتوانستند ۳ امتیاز این دیدار خانگی را بدست بیاورند، خیلی ناراحت بود. گفت‌وگوی خبرورزشی با ستاره خوش اخلاق پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید.

بازی مقابل هوادار را چطور دیدی؟

به نظرم خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های فراوانی داشتیم ولی متاسفانه با بی دقتی و بدشانسی نتوانستیم بیشتر از ۲ بار از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و این دیدار خانگی را ببریم. از این بابت ناراحتم چون نباید به این راحتی امتیاز از دست بدهیم. به تیم هوادار و کادر فنی اش تبریک و خسته نباشید می‌گویم. آنها هم زحمت زیادی کشیدند و در سال اولی که به لیگ برتر آمده اند، می‌خواهند در لیگ بمانند. با این حال ما باید این بازی خانگی را می‌بردیم و خیلی حیف شد که ۲ امتیار را از دست دادیم.

اتفاقا یحیی گل محمدی هم بعد از بازی از اینکه تیمش فرصت‌های زیادی را خراب کرد، ناراحت بود و به نوعی گلایه کرد.

خب آقا یحیی حق دارد. ما روی ۲ اشتباه گل خوردیم که نباید این اتفاق می‌افتاد ولی با این وجود موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانست ما را به گل‌های بیشتر و البته ۳ امتیاز برساند ولی اینطور نشد.

در مورد داوری چه صحبتی داری؟

من اول باید بگویم که علی صفایی را خیلی دوست دارم و جزو داوران خوب فوتبال ایران است. ولی خب فکر می‌کنم روی گل دوم هوادار اشتباه کرد. حتی شنیدم خود بازیکن هوادار اعلام کرد که توپ به دستش خورده است. همه این مسائل درست است و اشتباهات داوری وجود داشت ولی ما خودمان نباید در یک بازی موقعیت‌هایمان را به راحتی از دست بدهیم. ما باید آنقدر فرصت طلب باشیم و راحت گل بزنیم که با آرامش خاطر بازی کنیم و هوادارانمان با خیالی راحت از پای تلویزیون بتوانند بازی تیم محبوبشان را ببینند. من بابت نمایش خوب و درست کردن کلی موقعیت گل به تیمم تبریک و خسته نباشید می‌گویم ولی باید بیشتر زحمت بکشیم و تلاش کنیم تا به این راحتی در بازی خانگی امتیاز از دست ندهیم.

به نظر می‌رسد اوضاع بد مالی و مدیریتی پرسپولیس همچنان پابرجاست و دیدیم که رادو هم ایران را ترک کرد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خب من فکر می‌کنم سرمربی تیم در این خصوص صحبت کرد. وزیر محترم ورزش باید هرچه زودتر تکلیف باشگاه پرسپولیس و وضعیت مدیریتی را مشخص کند. باشگاه مثل هرم می‌ماند، ولی هرم ما الان راس ندارد و مشخص نیست مدیرعامل چه کسی است. ما باید در آرامش کار کنیم ولی متاسفانه اینطور نیست. صدری خودش نمی‌داند فردا در راس کار قرار دارد یا فرد دیگری را جانشین او می‌کنند. این بلاتکلیفی به پرسپولیس ضربه می‌زند و اصلا خوب نیست. امیدوارم وزیر ورزش هرچه زودتر تصمیم بگیرد و تکلیف را مشخص کند. اگر می‌خواهند صدری را مدیرعامل کنند، خوب حکمش را بزنند تا بداند. اگر هم قرار است مدیر جدید بیاورند این کار را بکنند. این وقت تلف کردن‌ها به تیم بزرگی مثل پرسپولیس ضربه می‌زند. ما نماینده ایران هستیم و چند ماه دیگر قرار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. من خواهش می‌کنم زودتر تکلیف پرسپولیس را مشخص کنید. به هرحال تیم ما میلیون‌ها هوادار دارد و ما  به عنوان بازیکن تیم و کادرفنی باید به آنها جواب بدهیم. باز هم می‌گویم این مسائل خیلی به پرسپولیس ضربه می‌زند.

در مورد غیبت هواداران چه صحبتی داری؟

این هم یکی دیگر از مشکلات ماست. هر هفته می‌گویند از هفته آینده هواداران به ورزشگاه می‌آیند ولی خبری نیست. به همین راحتی ما امتیاز میزبانی را از دست می‌دهیم و به ضرر ما می‌شود. فکر می‌کنم وقتی میزبانی‌های پرسپولیس تمام شود، آن وقت می‌گویند ورود هواداران به ورزشگاه‌ها آزاد است. در کل دنیا این اتفاق افتاده و تماشاگران به ورزشگاه‌ها می‌روند ولی متاسفانه در ایران همه بلاتکلیف هستند و مشخص نیست چه خواهد شد. فقط امیدوارم هرچه زودتر این موضوع ختم به خیر شود و تماشاگران بتوانند به استادیوم بیایند.

تو در پرسپولیس مدام  پست بازی ات عوض می‌شود با این قضیه مشکلی نداری؟

نه من هرکجا که کادرفنی صلاح بداند، بازی می‌کنم و در خدمت پرسپولیس هستم.

منبع: خبرورزشی

 

دیدگاهتان را بنویسید