225709

زمزمه برکناری عنایتی جدی شد/ سرمربی سابق استقلال حوالی نیمکت هوادار

دنیای معدن- شنیده می‌شود مدیران باشگاه هوادار مذاکرات پنهانی خود را با جانشین عنایتی آغاز کرده‌اند و به احتمال فراوان مربی پیشین استقلال جای مالک سابق این باشگاه را خواهد گرفت.

به گزارش دنیای معدن، عملکرد فنی تیم فوتبال هوادار در رقابت‌های لیگ برتر به هیچ وجه باب میل مدیران این باشگاه نبوده به همین دلیل زمزمه‌هایی مبنی بر ایجاد تغییرات در کادر فنی این تیم از مدت‌ها قبل به گوش می‌رسد، اما تا به امروز هیچ خبر رسمی مبنی بر برکناری رضا عنایتی در رسانه‌ها منتشر نشده است، اما پس از توقف این تیم در دربی قعرجدولی‌ها گویا موضوع تغییر و تحول در کادرفنی این تیم بسیار جدی شده است.

شایعه شده است از آنجا که روابط اسپانسر باشگاه هوادار و محمود فکری سرمربی سابق استقلال بسیار ایده‌آل است به احتمال بسیار زیاد وی به عنوان جانشین عنایتی هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

گفته می‌شود در صورت تغییر در کادرفنی تیم هوادار، مربیان این تیم نیز بعد از عنایتی کنار خواهند رفت و تیم جدید فنی با مربیگری فکری هدایت این تیم برعهده خواهد گرفت.

تیم هوادار در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر با کسب یک پیروزی، دو تساوی و پنج شکست در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار داد و به عنوان یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک شناخته می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید