225465

علی علیپور: می‌توانستیم استقلال را هفت تایی کنیم

دنیای معدن- علی علیپور مهاجم سابق باشگاه پرسپولیس یکی از بهترین خاطرات خود از دربی را مربوط به شهرآورد هشتاد و دوم دانست و گفت: اگر در آن بازی پس از اینکه دو بر صفر جلو افتادیم ضربه پنالتی ما گل می‌شد شش یا هفت گل به استقلال می‌زدیم.

به گزارش دنیای معدن، خبرورزشی نوشت: مهاجم این روزهای ماریتیمو گرچه در پرتغال بازی می‌کند اما هنوز دلش با پرسپولیس است و بازی‌های این تیم به ویژه دربی را پیگیری می‌کند.

شاید نکته جالب درمورد علی علیپور این باشد که او اولین گلش را برای پرسپولیس در استادیوم آزادی به استقلال تهران زد. علی علیپور با ۱۹ سال و ۱۸۶ روز موفق به گلزنی در دربی ۸۰ شد تا جوان‌ترین گلزن تاریخ دربی لقب بگیرد. او همچنین آخرین گل خودش برای پرسپولیس را نیز ۵ شهریور سال ۱۳۹۹ در نیمه نهایی جام حذفی به استقلال زد!

علیپور در رابطه با شهرآورد تهران و خاطرات خوشی که از بازی در این مسابقه حساس دارد گفت: دو خاطره خوب از دربی دارم. یکی همان اولین گلم در اولین دربی بود که من را به فوتبال ایران و هواداران پرسپولیس معرفی کرد. دومی‌هم دربی ۸۲ که مهدی طارمی‌دبل کرد و ۴ بر۲ بردیم. اگر پس از اینکه دو بر صفر جلو افتادیم ضربه پنالتی ما گل می‌شد ۶ یا ۷ گل به استقلال می‌زدیم! یک روز استثنایی بود و همه بچه‌ها سرحال و با انگیزه بودند.

مهاجم سابق پرسپولیس عابدزاده را دربی باز ترین بازیکن تاریخ دربی معرفی کرد و ادامه داد: احمدرضا عابدزاده هرگز دربی را نباخت و هرگز هم از هیچ مسابقه‌ای نترسید. او نماد کامل یا تعریف درست اعتماد به نفس و بزرگی یک فوتبالیست بوده و هست. سن من خیلی قد نمی‌دهد به بازی‌های عقاب اما فیلم مسابقات این مرد بزرگ را دیده و حیرت زده شده ام!

 

دیدگاهتان را بنویسید