224997

صادق ورمزیار: تغییرات زیاد به استقلال لطمه می زند/ قلعه‌نویی به دنبال بردن است

دنیای معدن- صادق ورمزیار مدافع سابق استقلال درباره تقابل امروز آبی پوشان مقابل تیم قلعه نویی صحبت کرد.

به گزارش دنیای معدن، صادق ورمزیار در خصوص تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال برابر نساجی مازندران و دیدار روز چهارشنبه هفته جاری آبی‌پوشان برابر گل گهر سیرجان به مهر گفت:

در بازی با نساجی، استقلال را خوب ندیدیم، تغییرات در ترکیب در این تیم زیاد شده و اگر همین روند ادامه پیدا کند، می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود.

ورمزیار ادامه داد:

مجیدی پس از گذشت پنج هفته باید به ترکیب ثابت خود دست پیدا کند تا بتواند با هماهنگی که بین نفرات به وجود می‌آورد، بازی‌های خوبی ارائه داده و به پیروزی‌های پی‌درپی دست پیدا کند.

مدافع پیشین تیم استقلال افزود:

آوردن یامگا به عقب باعث شد تا کناره‌های زمین قدرت لازم را نداشته باشد. سلمانی هم نتوانست نفوذ زیادی به دروازه نساجی داشته باشد البته با آمدن غفوری، شرایط بهتر شد و استقلال بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت. در خط دفاع هم هنوز مشکلاتی وجود دارد؛ چندبار مهاجمان نساجی با گلر جوان استقلال تک به تک شدند و این نشان می‌دهد که خط دفاع ما هنوز نتوانسته به هماهنگی ایده‌آلی دست پیدا کند.

ورمزیار با انتقاد از نبود یک هافبک خلاق و بازیساز در میانه میدان گفت:

هافبکی را نداریم که بتواند گره کور بازی را باز، حفظ توپ و مهاجمان را تغذیه کند و هافبک‌های چپ و راست راه بیندازد. آبی‌ها نیاز مبرم به یک هافبک دارند که بتواند گره‌گشای بازی باشد.

ورمزیار در مورد مهاجم خارجی آبی‌پوشان گفت:

ژستد را زود وارد بازی کردیم. او نباید از ابتدا در زمین حضور داشته باشد چرا که هنوز با بازیکنان هماهنگ نشده و لازم بود کم‌کم به جمع آنان اضافه شود. از ژستد باید در دقایق ابتدایی نیمه دوم استفاده می‌شد. استقلال و پرسپولیس یک شرایط ویژه دارند و اگر بازیکنی نتواند در این تیم‌ها به شرایط ایده‌آل برسد، کارش تا پایان فصل سخت خواهد شد و نمی‌تواند یک مُهره قابل اعتماد شود.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال درباره دیدار هفته ششم استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت:

دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند؛ اگرچه تیم قلعه‌نویی در یکی دو بازی اخیر به برد دست پیدا نکرده، اما به دنبال آن است که بتواند در سیرجان، استقلال را شکست دهد. گل گهر خط حمله خوبی دارد و مدافعان استقلال باید هوشیار باشند که مانند بازی با نساجی اجازه ندهند این مهاجمان با دروازه‌بان تک‌ به تک شوند. مجیدی باید همه بازیکنان گلگهر را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوتشان را به بازیکنان گوشزد کند.

ورمزیار افزود:

حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی، نقطه مثبت این بازی بود. پس از ۲۲ ماه شاهد شور و هیجان در ورزشگاه بودیم و این می‌تواند برای فوتبال ما ارزشمند باشد. از علاقه‌مندان به فوتبال که به ورزشگاه می‌آیند، می خواهم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرایط را برای حضور مهیا کنند؛ در غیر این صورت احتمال اینکه باز هم بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود، زیاد خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید