224853

تصمیم قلعه نویی برای کنار گذاشتن فروزان قبل از دیدار با استقلال

دنیای معدن- ظاهراً پس از بازی گل گهر مقابل صنعت نفت آبادان اتفاقاتی رخ داد که امیر قلعه نویی نسبت به آن واکنش نشان داده است.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از شفقنا وزشی، کاروان گل گهر روز یکشنبه برای تداوم تمرینات خود جهت رویارویی با استقلال وارد سیرجان شد ولی فروزان همراه تیم نیامد و در تهران ماندگار شده است؛ یکی از باانگیزه‌ترین بازیکنان گل گهر سیرجان برای تقابل با استقلال تهران از مسابقه کنار گذاشظاهراً پس از بازی گل گهر مقابل صنعت نفت آبادان اتفاقاتی رخ داد که امیر قلعه نویی نسبت به آن واکنش نشان دادته شده و به احتمال زیاد نمی‌تواند همراه با سایر نفرات گل گهر وارد میدان شود.

ظاهراً پس از بازی گل گهر مقابل صنعت نفت آبادان اتفاقاتی رخ داد که امیر قلعه نویی نسبت به آن واکنش نشان داد و محسن فروزان را به صورت موقت از جمع نفرات خود کنار گذاشت. کاروان گل گهر روز یکشنبه برای تداوم تمرینات خود جهت رویارویی با استقلال وارد سیرجان شد ولی فروزان همراه تیم نیامد و در تهران ماندگار شده است. این بازیکن همراه با مهران گلزاری، مرتضی تبریزی و شایان مصلح موظف به ماندن در پایتخت و انجام تمرینات اختصاصی شده‌اند.

به این ترتیب محسن فروزان که خودش سابقه قرار گرفتن درون دروازه استقلال را داشته و بدون شک همواره انگیزه فوق‌العاده زیادی جهت رویارویی با این تیم دارد، حالا باید مسابقه را از طریق تلویزیون تماشا کند. این‌طور که عوامل باشگاه گل گهر می‌گویند، پس از بازی با استقلال پیرامون فروزان تصمیم‌گیری خواهد شد ولی احتمال اینکه تنبیه سنگینی برایش در نظر گرفته شود چندان زیاد نیست.


 

دیدگاهتان را بنویسید