224907

باشگاه تراکتور: همراهی تماشاگران حق ماست!/ چرا فقط سرخابی‌ها هوادار دارند؟

دنیای معدن- تبریزی‌ها هم برای حضور تماشاگرانشان در ورزشگاه دست به کار شدند.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از میزان - بعد از حدود ۲۰ ماه سرانجام قفل ورزشگاه‌ها به روی هواداران فوتبال باز شده و برای اولین بار در دیدار تیم‌های استقلال و نساجی، هواداران استقلال توانستند از نزدیک دیدار تیم محبوب خود را با حضور در ورزشگاه آزادی تماشا کنند این در حالی است که برای این اتفاق آنچنان تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده نشده بود تا برخی نگرانی‌ها از بابت اتفاقات بعدی ایجاد شود.

با این وجود سازمان لیگ اعلام کرده است این اتفاق آزمایشی فعلاً فقط مربوط به دیدار‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بوده و سایر دیدار‌ها در شهرستان‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و همین موضوع باعث شده است تا صدای تیم‌های پر تماشاگر بعضا در بیاید.

در این بین تیم فوتبال تراکتور که از هواداران پرتعداد و پرشور و نشاطی بهره می‌برد از مدت‌ها قبل در این خصوص رایزنی‌های خود را با مسئولان ذیربط آغاز کرده این در حالی است که آن‌ها اعتقاد دارند ظرفیت حضور و همراهی هواداران فقط نباید محدود به تیم‌های پرطرفدار تهرانی شده و شهرستانی‌ها هم باید بتوانند از این اتفاق بهره ببرند.

 محمودی: تصمیمی که درباره استقلال و پرسپولیس گرفته شده، باعث نارضایتی هواداران ما شده است

کاظم محمودی، مدیر تیم فوتبال تراکتور در این خصوص به میزان گفت: برای تکریم هواداران و تسهیل حضور آن‌ها در ورزشگاه تلاش می‌کنیم و از چند وقت پیش در این خصوص رایزنی‌های خود را با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ آغاز کرده و حتی نامه‌نگاری‌هایی را هم نیز با اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین مسئولان ورزشگاه یادگار انجام دادیم تا اعلام آمادگی آن‌ها را برای حضور تماشاگران در ورزشگاه مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: مکاتباتی را هم با هیئت فوتبال انجام دادیم چرا که ما دوست داریم یار دوازدهم تراکتور از دیدار‌های بعدی به کمک این تیم بیاید، چون معتقدیم هوادار تراکتور به طور واقعی یار دوازدهم این تیم محسوب می‌شود و ما نیاز داریم هوادارانمان را حداقل در دیدار‌های خانگی به همراه داشته باشیم. بنابراین در جهت احقاق حق باشگاه و هواداران از قبل رایزنی‌ها و نامه نگاری‌های خود را آغاز کردیم و امیدواریم این امر محقق شود.

مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه با توجه به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر اینکه فعلاً ورزشگاه آزادی میزبان هواداران است و به نظر می‌رسد این موضوع یک نوع بی‌عدالتی برای سایر تیم محسوب شده و تراکتور هم حق دارد از هواداران پرشور خود در بازی‌های خانگی استفاده کند گفت: تصمیمی که درباره استقلال و پرسپولیس گرفته شده، نارضایتی هواداران ما را در پی داشته که چرا نباید هواداران تراکتور در ورزشگاه حضور پیدا کرده و تیم خود را یاری کنند. به همین منظور خواهش من از مسئولان این است که تمهیداتی اندیشیده شود تا هواداران ما هم بتوانند به ورزشگاه بیایند تا تراکتور را همراهی و یاری کنند. این در حالی است که از هواداران‌مان هم می‌خواهم تا هر زمانی که این مشکل حل شد مثل گذشته پرشور و شوق به ورزشگاه بیایند و با تشویق‌های خود ما را همراهی کنند.

کاظم محمودی تاکید کرد: البته نمی‌خواهیم مقابل تصمیمات فدراسیون بایستیم و تصمیم انجام این کار را نداریم، اما امیدوارم به هر نحوی کمک شود تا هواداران تراکتور به ورزشگاه بیایند تا تیم خود را تشویق کنند. آن‌ها به عنوان مسئول از ما انتظار دارند که پیگیر این موضوع باشیم که ما هم پیگیر هستیم و همانطور که گفتم از خیلی وقت پیش با تمام نهاد‌های ذیربط رایزنی و نامه‌نگاری کردیم. حتی با ورزشگاه یادگار امام هم رایزنی‌هایی شده تا در صورت حضور تماشاگران هرچه سریعتر این امر محقق و تسهیل شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید