224802

فریبا: برخورد توپ با دست مدافع نساجی شبیه پنالتی تیم ملی مقابل سوریه بود/ خیلی موقعیت از دست دادیم

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پنالتی تیم ملی مقابل سوریه شباهت زیادی به برخورد توپ با دست مدافع نساجی داشت.

به گزارش دنیای معدن، بهتاش فریبا در گفت‎وگو با میزان، درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال و تساوی مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خوبی بود؛ هم هواداران داخل ورزشگاه و هم ما که در خانه بودیم لذت بردیم. خوشبختانه هیجان بازی، سرعت، درگیری بین بازیکنان و همچنین ایجاد موقعیت بین دو تیم بالا بود.

وی ادامه داد: هم ما و هم نساجی موقعیت‌هایی داشتیم‌ تا به‌ گل برسیم. در نیمه اول یامگا در چرخه رو به جلو کارایی لازم را نداشت، ضمن اینکه‌ تمام فشار نساجی از سمت دفاع راست ما و چپ‌ خودشان بود. نیمه دوم تغییرات مثبتی با آمدن وریا و ارسلان مطهری صورت گرفت، اما متأسفانه خیلی موقعیت از دست دادیم.

*گل اول را می‌زدیم، گل‌های بعدی را هم می‌زدیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت‌های زیادی از دست دادیم که اگر گل اول را می‌زدیم به‌ گل‌های بعدی هم می‌توانستیم برسیم. البته حریف هم چند موقعیت برای رسیدن به‌ گل داشت. در مجموع بازی زیبایی بود، اما نکته مهم این‌ بود که دو امتیاز مهم را از دست دادیم در شرایطی که می‌شد با کسب امتیاز کامل به صدر جدول رسید.

فریبا با بیان اینکه بهترین اتفاق دیروز بازگشت‌ تماشاگران بود، تصریح کرد: هر چند تماشاگران پروتکل‌های بهداشتی را خیلی خوب رعایت نکرده بودند، اما حضورشان در استادیوم اتفاق خوبی بود.

*هیچ تیمی جز سپاهان بازیساز ندارد

وی درباره نقاط ضعف استقلال گفت: بار‌ها در این مورد صحبت کردیم. هیچ تیمی جز سپاهان بازیساز ندارد؛ حتی تیم ملی. بعد از رفتن علی کریمی و مجتبی جباری از استقلال بازیساز خوبی نداریم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد فغانی در این مسابقه افزود: گل دوم تیم ملی ما به سوریه چطور بود؟ پنالتی تیم ملی مقابل سوریه شباهت زیادی به برخورد توپ با دست مدافع نساجی در بازی دیروز داشت. اگر کمک داور ویدئویی بود خیلی شرایط تفاوت می‌کرد.

فریبا درمورد عمکلرد مدیریت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مدیریت استقلال کار خودش را به خوبی پیش می‌برد. این فصل جزو معدود سال‌هایی است‌ که هر کسی کار خودش را پیش می‌برد. جز مسائل فنی تعامل خوبی بین نفرات در باشگاه استقلال حکفرماست.

 

دیدگاهتان را بنویسید