224045

شایعه عجیب درباره دادگاه رسیدگی به اعتراض استقلال به حکم استراماچونی؛ فتحی در جلسه شرکت می‌کند؟

دنیای معدن- ظهر امروز جلسه دادگاه عالی CAS پیرامون اعتراض باشگاه استقلال به رای صادره در خصوص شکایت استراماچونی از این باشگاه برگزار می شود.

به گزارش دنیای معدن از خبرگزاری میزان - جلسه دادگاه عالی ورزش (CAS) پیرامون اعتراض باشگاه استقلال به رأی صادره در خصوص شکایت استراماچونی از این باشگاه در حالی ظهر امروز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد که وکلای طرفین در جلسه رسیدگی حضور خواهند داشت تا دفاعیات خود را ارائه دهند تا قاضی دادگاه عالی ورزش موارد مطرح شده را استماع و در نهایت رای خود را صادر کند.

اما یک زمزمه نگران کننده در این بین، باعث اضطراب هواداران استقلال شده است. شایع شده، مدیرعامل پیشین استقلال که در زمان جدایی استراماچونی مسئولیت اداره باشگاه را برعهده داشته است و در جریان جزئیات جدایی این مربی ایتالیایی قرار داشته ممکن است در جلسه مذکور حضور نداشته باشد.

برای اطلاع از تصمیم امیرحسین فتحی مبنی‌ بر حضور در این نشست آنلاین با توجه به دعوت صورت‌گرفته از وی توسط دادگاه عالی ورزش، خبرنگار میزان با وی تماس گرفت، اما وی تماس میزان را بی پاسخ گذاشت تا ابهام در خصوص حضور یا عدم حضور او افزایش یابد‌.

به نظر می‌رسد چنانچه فتحی که به صورت رسمی به این جلسه دعوت شده است در نشست رسیدگی به اعتراض استقلال حضور پیدا نکند و توضیحات خود را به دادگاه عالی ورزش ارائه ندهد، کفه ترازو به سمت مربی ایتالیایی و وکلای او سنگینی کند.

میزان آمادگی دارد توضیحات امیرحسین فتحی در این خصوص را به صورت کامل منتشر کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید