223999

نامداری: نتیجه اقدامات آجرلو را در آینده خواهیم دید/ قهرمانی استقلال در این فصل دور از دسترس نیست

دنیای معدن- مشاور سابق هیئت مدیره استقلال گفت: باید حرف‌های حاشیه‌ای را کنار بگذاریم و فقط به موفقیت استقلال فکر کنیم.

به گزارش دنیای معدن، علی نامداری در گفت‌وگو با میزان، درباره مراسم برگزار شده برای پیشکسوتان استقلال در هتل المپیک اظهار داشت: این مراسم به مناسبت پاسداشت یاد و خاطره منصورخان پورحیدری و تمامی بازیکنان فقید استقلال برگزار شده و برای هماهنگی و ایجاد یک وحدت رویه بین مجموعه پیشکسوتان و باشگاه استقلال و مدیریت، این گردهمایی را برگزار کردیم.

وی در خصوص درخواست مصطفی آجرلو از وی درباره کمک به پیشکسوتان افزود: آجرلو در چند حوزه اقتصادی از جمله بخش مسکن و اشتغالزایی و مباحث مالی زحمت می‌کشد و کار‌هایی را پیگیری می‌کنند که ان‌شالله در آینده نتیجه آن را خواهیم دید.

مشاور سابق هیئت مدیره استقلال درباره وضعیت این تیم در فصل جاری گفت: به نظر من استقلال این فصل با توجه به اینکه زیر نظر فرهاد مجیدی کار را آغاز کرد، تیم خیلی خوبی با حضور بازیکنان مطرح و درجه یک بسته شده؛ این در حالی است که با توجه به امکانات خوبی که از سوی مدیریت باشگاه فراهم شده، ان‌شاالله فکر می‌کنم قهرمانی دور از دسترس نباشد.

وی تاکید کرد: دوست دارم همیشه دور هم جمع باشیم و برای استقلال و اعتلای نام این تیم تلاش کنیم و غیر از این هیچ چیز نباشد. باید حرف‌های حاشیه‌ای را کنار بگذاریم و فقط به موفقیت استقلال فکر کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید