224324

سوریه فرصتی خاص برای سردار/ عبور آزمون از نکونام و علی کریمی

دنیای معدن- سردار آزمون این فرصت را دارد تا با گلزنی به سوریه از دو بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال ایران عبور کند.

به گزارش دنیای معدن از مهر، سردار آزمون مرد شماره یک خط حمله تیم ملی ایران که بار گلزنی این تیم در سالهای اخیر را نسبت به دیگران بیشتر به دوش کشیده است، دارای بیشترین تعداد گل ملی در بین بازیکنانی است که در این تیم ملی عضویت دارند.

سردار آزمون که در دقیقه ۹۱ دیدار مقابل لبنان گلی بسیار مهم را به ثمر رساند، امروز پس از علی دایی و کریم باقری، در کنار علی کریمی و جواد نکونام به صورت مشترک در رده سومین گلزن برتر ملی ایران قرار گرفته است. در واقع گل او به لبنان سی و هشتمین گل ملی‌اش بود تا در این آمار با نکونام و کریمی برابری کند.

حالا این مهاجم ۲۶ ساله این فرصت را دارد تا با زدن نخستین گل ملی‌اش در بازی‌های پیش رو، از کریمی و نکونام عبور کرده و به تنهایی در رده سوم بهترین گلزنان ملی قرار گیرد.

در حال حاضر علی دایی با ۱۰۹ و کریم باقری با ۵۰ گل ملی بهترین گلزنان ملی فوتبال ایران هستند و سردار آزمون این فرصت را دارد تا با گلزنی به تیم ملی سوریه، از نکونام و کریمی عبور نماید.

دیدار تیم‌های ایران و سوریه در دور برگشت از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز سه شنبه ۲۵ آبان و از ساعت ۱۹:۳۰ در کشور اردن برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید