224189

با حضور مدیرعامل و دو عضو هیات مدیره باشگاه؛

معارفه جواد نکونام برگزار شد

دنیای معدن: مراسم معارفه جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، مراسم معارفه جواد نکونام سرمربی همزمان با شروع دوباره تمرینات تیم فولاد خوزستان در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل به همراه اسماعیل گودرزی و جواد مقدسی دو عضو هیات مدیره باشگاه حضور داشتند.

 

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن تقدیر از زحمات کادر فنی سابق، از جواد نکونام و همکارانش برای قبول هدایت تیم فولاد در این مقطع حساس تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد با توجه به شناخت کامل کادر فنی و بازیکنان از یکدیگر، روزهای خوب در انتظار تیم فولاد خواهد بود.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین از اعضای تیم خواست تا با قدرت، نظم و تمرکز کافی برای موفقیت و شادی دل هواداران و مردم خوزستان تلاش کنند تا دوباره به مانند قهرمانی در جام حذفی، بتوانند شور و شوق را به دل مردم خوزستان بازگردانند.

 

گرشاسبی همچنین اعلام کرد که اعضای هیات مدیره باشگاه و شرکت فولاد خوزستان به طور کامل از تیم و کادر فنی حمایت می‌کنند و امکانات مورد نیاز تیم را تا حد امکان برای رسیدن به موفقیت در مسابقات آسیایی و مسابقات داخلی فراهم خواهند کرد.

 

جواد نکونام سرمربی تیم نیز دقایقی در جمع مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و دیگر اعضای تیم بزرگسالان فولاد خوزستان صحبت کرد و ضمن تشکر از زحمات کادر فنی سابق، گفت: خوشحالم که دوباره در خدمت باشگاه بزرگ و پر افتخار فولاد هستم، قطعا با کمک هم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم و ان‌شاءالله دوباره دل مردم خوزستان را شاد خواهیم کرد.

 

وی گفت: قهرمانی در جام حذفی یک افتخار برای همه ماست اما دیگر نباید به گذشته فکر کنیم و باید به دنبال یک جاه‌طلبی و موفقیت جدید باشیم تا همگی روز به روز پیشرفت کنیم و روزهای بزرگ را کنار هم جشن بگیریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید