223980

فنونی‌زاده: اگر کی‌روش نتایج اسکوچیچ را می‌گرفت، حقوقش را ۵ برابر بالا می‌برد/ طارمی باید وظیفه‌اش را انجام دهد

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان خوبی داریم، اگر تیم ما به عنوان تیم اول صعود نکند، باید شک کرد، عین آب خوردن می‌توانند بالا بیاید.

به گزارش دنیای معدن ، مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان و سوریه در مسیر انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: در این دو بازی می‌توانیم صعودمان حتی به عنوان تیم اول را قطعی کنیم. تیم خوبی داریم و بازیکنان آماده هستند.

وی ادامه داد: در هر پست یکی، دو بازیکن خوب داریم و مربیانی مانند کریم باقری و هاشمیان در تیم ملی هستند؛ چه می‌خواهیم از این بهتر! این دو بازی را می‌بریم و به عنوان تیم اول صعود می‌کنیم، اگر این اتفاق نیفتاد، باید شک کرد، چون این دوره صعود به جام جهانی عین آب خوردن است. جام جهانی در یکی از حوزه‌های خلیج فارس برگزار می‌شود که در خصوص بعد مسافتی هم بسیار به نفع ماست.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال درباره دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی گفت: فکر می‌کنم به این علت باشد که طارمی بازی‌های زیادی را در باشگاه و تیم ملی انجام داده است. ما اطلاع نداریم و ممکن است خستگی ناشی از بازی کردن در اروپا باعث شده است که در دو بازی مقابل لبنان و سوریه را به صلاحدید مربیان در میدان حضور نداشته باشد.

مربی تیم ملی درباره اسکوچیچ خاطرنشان کرد: یکی از معدود پیشکسوت‌هایی بودم که از او حمایت کردم چون وی هر جا که مربیگری می‌کرد، تیم رو پایین نمی‌آورد یا مثل بعضی از مربیان با اینکه تیمی را می‌انداختند، باز هم تیم داشتند، اما اسکوچیچ بی‌حاشیه است.

فنونی‌زاده درخصوص اختلاف سرمربی تیم ملی با طارمی گفت: این موضوع کمی حاشیه داشت، طارمی باید وظیفه‌اش را به عنوان بازیکن انجام دهد. اگر کی‌روش نتایجی که اسکوچیچ گرفته، را می‌گرفت، ۵ برابر حقوقش را بالا می‌برد، مثل ۴ سال پیش که همین کار را کرد. باید با همین مربی و همین کادرفنی به جام جهانی برویم. کار درستی که فدراسیون کرد، قراردادن باقری و هاشمیان کنار سرمربی تیم ملی بود. اسکوچیچ بازیکنان درجه اولی دارد که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید