223884

مهدی طارمی شماره میثاقی را دارد، کریم باقری را نه!

دنیای معدن- مهدی طارمی ادعا کرده شماره کریم باقری مربی تیم ملی را نداشته که بخواهد پاشخ او را دهد.

به گزارش دنیای معدن از فرارو، داستان مهدی طارمی حسابی اردوی تیم ملی را تحت تاثیر قرار داده است. او بعد از کنایه مختصری که به دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی، در توییتر زد، از سوی این مربی کروات، برای دو بازی تیم ملی برابر لبنان و سوریه، به تیم ملی دعوت نشد تا حرف و حدیث‌ها در این زمینه زیاد شود.

 عدم دعوت از مهدی طارمی به تیم ملی در حالی صورت گرفته که عده‌ای کار دراگان اسکوچیچ را درست و عده‌ای دیگر با توجه به پیش پا افتاده بودن محل اختلاف نظر، آن را امری اشتباه تلقی می‌کنند. البته که در این میان تلاش‌هایی هم برای رفع سوء تفاهم موجود شده، ولی حاصلی در پی نداشته است.

یکی از این تلاش ها، زنگ زدن‌های اسکوچیچ به مهدی طارمی بوده است. سرمربی تیم ملی برای اینکه سوء تفاهم به وجود آمده را برای مهدی طارمی توضیح دهد در چند نوبت به او زنگ می‌زند، ولی مهاجم تیم پورتو، تماس‌های سرمربی تیم ملی ایران را بی پاسخ می‌گذارد. در ادامه دراگان اسکوچیچ از کریم باقری، اسطوره فوتبال پرسپولیس و دستیارش در تیم ملی، می‌خواهد که به مهدی طارمی زنگ بزند و شرایط را برای او توضیح دهد. اتفاق مهم، اما اینجاست که مهدی طارمی، تماس کریم باقری را هم بی پاسخ می‌گذارد.

در یکی دو روز گذشته، صحبت‌های ضدونقیضی در این مورد شد. ابتدا گفتند مهدی طارمی تماس وحید هاشمیان و کریم باقری را بی پاسخ گذاشته و سپس عنوان شد این دو به مهدی طارمی اصلا زنگ نزده اند. حال، اما کریم باقری می‌گوید به مهدی طارمی زنگ زده و او جواب نداده است. کریم باقری در این مورد می‌گوید: «مهدی طارمی یکی از بهترین بازیکنان ماست و در شرایط خوبی قرار دارد و بازی‌های تاثیرگذاری را برای پورتو انجام می‌دهد، مساله‌ای که رخ داده بی جهت بزرگ شده و از همه می‌خواهم این مساله را ادامه ندهند تا موضوع در شرایط خوبی حل شود.»

او ادامه داد: «اسکوچیچ با طارمی تماس گرفت، اما جواب نداد، من هم تماس گرفتم و متاسفانه مهدی پاسخ نداد و همین عدم پاسخ دادن به تماس‌ها متاسفانه حاشیه‌هایی را ایجاد کرد که به نظر من چیز خاصی نیست و خیلی راحت قابل حل است.»

مربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: «در این روز‌ها خیلی در خصوص طارمی و اسکوچیچ صحبت شد، در این مقطع باید از تیم ملی حمایت کرد و این مساله با صحبت کردن خیلی راحت حل می‌شود. به نظرم اگر طارمی پاسخ تماس‌ها را می‌داد موضوع به سرعت حل می‌شد و الان تمام هدفمان این است که تیم ملی نتیجه بگیرد.»

این مورد شب گذشته به برنامه فوتبال برتر با اجرای محمدحسین میثاقی هم کشیده و عنوان شد که مهدی طارمی جواب تلفن کریم باقری را نداده است. در عین ناباوری، اما مهدی طارمی در همان برنامه، پیامی برای محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر ارسال می‌کند و می‌گوید «به خدا شماره کریم باقری را نداشته وگرنه حتما جواب می‌دادم». حال، اما این پرسش مطرح می‌شود که چطور مهدی طارمی شماره یک مجری تلویزیون را در گوشی اش سیو دارد، ولی شماره مربی اش در تیم ملی که سال‌ها با او در فوتبال ایران کار کرده را ندارد؟ این هم شاید یکی دیگر از عجایب فوتبال ایران باشد که بازیکن نیازی به داشتن شماره مربی‌ای که این روز‌ها با او کار می‌کند، ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید