223923

پیام ژاوی به یوونتوس و منچستر

دنیای معدن- سرمربی جدید آبی و اناری ها در ابتدای کار خود پیام واضحی به باشگاه های بزرگ از جمله یوونتوس و منچستر ارسال کرده است.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ژاوی سرمربی جدید بارسلونا به یوونتوس و منچستریونایتد هشدار داد که تمدید قرارداد عثمان دمبله اولویت غول‌های لالیگا است و او اجازه نمی‌دهد که این ستاره فرانسوی به راحتی از دست برود.

عثمان دمبله، بازیکن بارسلونا تا پایان فصل با این تیم قرار دارد و مصدومیت‌های پی در پی او در این تیم باعث شده است تا بسیاری تصور کنند که دوران بازی او در بارسلونا تمام شده است. هنوز مدیربرنامه‌های او با باشگاه فعلی اش به توافقی دست نیافته و دور از انتظار نیست که قرارداد او تمدید نشود.

طبق آخرین گزارش‌ها در اسپانیا، دمبله تمایلی به امضای قرارداد جدید با بارسلونا ندارد و منچستریونایتد در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند او را در تابستان به خدمت بگیرد. با این حال، یوونتوس نیز با پیشنهاد مناسبی در نظر دارد تا به دنبال جذب ستاره فرانسوی برود، اما ژاوی در حال حاضر برای تمدید او تلاش می‌کند.

سرمربی جدید بارسلونا در کنفرانس خبری معارفه خود در نیوکمپ گفت: برای من، دمبله می‌تواند با کار کردن در پست خود بهترین در جهان باشد. من هیچ شکی ندارم که او می‌تواند در بارسلونا تغییر ایجاد کند و یک ستاره جهانی باشد. ما باید به او کمک کنیم. البته تمدید قرارداد با او در اولویت است.

دمبله در سال ۲۰۱۷ با مبلغ ۱۳۵ میلیون یورویی به بارسلونا پیوست. او با زدن ۳۰ گل و دادن ۲۱ پاس گل در ۱۱۹ بازی در تمام رقابت‌ها تلاش کرده است تا قیمت سنگینی که برای جذب او پرداخت شد را توجیه کند. هفته گذشته، وینگر فرانسوی اولین بازی فصل خود را مقابل دیناموکیف انجام داد، اما تنها ۲۵ دقیقه بازی کرد و سپس مصدومیت جدیدی متحمل شد و به همین دلیل، فعلاً از همراهی تیمش محروم است.

 

دیدگاهتان را بنویسید