223915

بازیکن برزیلی پیشنهاد استقلال را رد کرد؟

دنیای معدن- چند رسانه برزیلی امروز مدعی شدند که ژان کارلوس ویسنته هافبک تهاجمی برزیلی پیشنهاد استقلال را رد کرده است.

به گزارش دنیای معدن، وب سایت esportesdp برزیل با انتشار این خبر از پپیشنهاد باشگاه استقلال به ژان کارلوس خبر داد و نوشت: ژان کارلوس ویسنته هافبک تهاجمی باشگاه نائوتیکو در سری B برزیل که با گل‌ها و پاس گل‌های خود توجه چندین تیم را جلب کرده است، پیشنهادی از ایران دریافت کرده که این بازیکن پیشنهاد باشگاهی که صدرنشین لیگ ایران است را رد کرد.

این هافبک ۲۹ ساله در فصل جاری و در ۴۲ بازی، ۱۳ گل زده و ۱۳ پاس گل داده و موثرترین بازیکن در سری B است. وی ۲ بار هم به عنوان بهترین بازیکن ماه این رقابت‌ها شناخته شده.

در ادامه این گزارش آمده است: این یک قرارداد قرضی اولیه برای یک فصل، به مبلغ یک میلیون دلار، با امکان خرید در پایان زمان است که اگر بخواهند از حق خرید آن استفاده کنند، علاقه‌مندان ۷۰۰ هزار دلار دیگر پرداخت می‌کنند تا این هافبک را برای همیشه داشته باشند.

ژان کارلوس اخیراً قرارداد خود را با نائوتیکو تا پایان سال ۲۰۲۴ تمدید کرده و جریمه فسخ قرارداد او حدود ۳ میلیون پوند است. اوایل امسال، ژان کارلوس پیشنهادی از ریگا از لتونی دریافت کرده بود. با اینکه این پیشنهاد یک و نیم میلیون رئالی (واحد پول برزیل) توسط باشگاه اروپایی برای قراردادی سه ساله ارائه و باعث خوشحالی بازیکن و ایجنتش شد، اما هیئت مدیره نائوتیکو این پیشنهاد را رد کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید