223665

فاطمی: چند سالی بود استقلال فصل را مقتدرانه آغاز نمی‌کرد/ تبلیغات محیطی حق هر باشگاهی است

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: چند سالی بود که استقلال فصل را مقتدرانه آغاز نمی‌کرد، اما امسال توانست با سه برد پیاپی و فوتبالی روان و نسبتاً خوب انتظارات را برآورده کند.

به گزارش دنیای معدن، فراز فاطمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار استقلال مقابل فجر سپاسی در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: فجر از تیم‌های ریشه‌دار و بازیکن‌ساز فوتبال ماست که ستاره‌های زیادی به تیم ملی معرفی کرده و خوشحالم که این تیم دوباره در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کند. آن‌ها تیم جوانی در اختیار دارند و با توجه به پیروزی و کسب ۳ امتیاز در هفته سوم، با روحیه و انگیزه زیادی مقابل استقلال قرار خواهند گرفت. استقلال هم با توجه به سه برد پیاپی و فرم خیلی خوبی که دارد، با روحیه پا به میدان خواهد گذاشت و در کل بازی جذاب و خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی درباره شروع خوب استقلال در لیگ بیست و یکم گفت: چند سالی بود که استقلال فصل را مقتدرانه آغاز نمی‌کرد، اما امسال توانست با سه برد پیاپی و فوتبالی روان و نسبتاً خوب انتظارات را برآورده کند. البته ایراداتی در تیم وجود دارد که پله پله برطرف خواهند شد و تیم می‌تواند خیلی بهتر شود.

* بازیکنان جوان استقلال نشان دادند قابلیت‌های بالایی دارند

مهاجم اسبق استقلال در رابطه با بازیکنان خارجی این تیم عنوان کرد: یامگا در همین ابتدای کار نشان داد بازیکنی با فیزیک خوب و توانایی حمل توپ بالاست، البته او باید بیشتر در خدمت تیم و تاکتیک آن باشد. به هر حال ابتدای کار اوست و مقداری زمان می‌خواهد تا در تاکتیک تیم جا بیفتد و تا این لحظه نمره قبولی گرفته است. ژستد هم با توجه به کارنامه و سابقه‌ای که دارد، روی کاغذ مهاجم خوبی است و باید با بازی کردن در زمین چمن خود را نشان دهد.

پیشکسوت استقلال در خصوص خرید‌های جوان این تیم مانند سلیمان زاده و سلمانی تصریح کرد: هر بازیکن جوانی در استقلال و پرسپولیس نیاز به زمان دارد تا در ترکیب جا بیفتد. برای اینکه در ترکیب استقلال بدون استرس بازی کنید و قابلیت‌های خود را نشان دهید، حداقل ۶ - ۷ هفته زمان نیاز است، اما بازیکنان جوان استقلال در همین سه بازی نشان دادند قابلیت‌های بالایی دارند و آن‌ها هم نمره قبولی می‌گیرند.

*آجورلو بدون حاشیه و وعده‌های توخالی در استقلال پیش می‌رود

فراز فاطمی در خصوص مساله تبلیغات محیطی و اختصاص درآمد آن به باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: در اروپا درآمد تبلیغات محیطی و پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها می‌رسد و این در فوتبال حرفه‌ای و در تمام دنیا یک عُرف است. این اقدام در فوتبال ما هم باید عملی شود و بهترین تصمیم در جهت منافع باشگاه‌ها است.

وی در پایان گفت: یکی از دلایل موفقیت استقلال، مدیریت راهبردی آجورلو است. او یکی از مدیران با تجربه و کاربلد فوتبال ماست و بدون حاشیه و وعده‌های توخالی در استقلال به پیش می‌رود و هر روز به فکر پول‌سازی و تزریق منابع مالی جدید به باشگاه است. امیدوارم استقلال همین آرامش و روند خوب را ادامه دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید