222790

تصمیم مجیدی برای بازیکن جدید استقلال/ ملی پوش آبی پوش شد/جانشین قایدی پیدا شد

دنیای معدن، ملی پوش تازه وارد آبی پوشان که با انتقاداتی مواجه بود، خیلی زود توانست خودش را از زیر فشار انتقادات خارج کند.

به گزارش دنیای معدن، تیم فوتبال استقلال تهران در اولین هفته از رقابتهای لیگ برتر موفق شد میهمان خود هوادار تهران را در ورزشگاه آزادی با یک گل شکست داده تا یکی از ۵ تیم ۳ امتیازی در روز اول شود. آبی پوشان در حالی که یک ضربه پنالتی را هم توسط وریا غفوری از دست داده بودند، در دقیقه ۵۹ به تک گل پیروزی بخش خود دست یافتند تا لیگ بیست و یکم را با پیروزی آغاز کنند.

جعفر سلمانی وینگر ملی پوش و تازه وارد تیم استقلال که نخستین بازی خودش در لیگ برتر را برای این تیم انجام داد، در این بازی زننده تک گل ۳ امتیازی تیمش بود تا مهم‌ترین نقش را در نخستین پیروزی آبی پوشان در هفته نخست داشته باشد.

سلمانی یکی از معدود بازیکنان جدید استقلال بود که در بدو ورودش به این تیم با انتقاداتی مواجه بود و فشار این انتقادات او را نیز تحت تاثیر قرار داده بود. گلی که این بازیکن در دقیقه ۵۹ برای تیمش به ثمر رساند باعث شد در همین نخستین هفته از فشار منتقدان رها شده تا بتواند با آرامش بیشتری کارش را در جمع آبی پوشان دنبال کند.

استقلالی‌ها از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه و در چارچوب هفته نخست رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار رفتند که با تک گل دقیقه ۵۹ سلمانی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/*

 

 

دیدگاهتان را بنویسید