222179

مدیر برنامه های هافبک پرسپولیس: رضا اسدی با استقلال قرارداد بهتری می بست

دنیای معدن- مدیر برنامه های رضا اسدی در مورد انتقال این بازیکن به پرسپولیس مطالب جالبی را مطرح کرد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از طرفداری، انتقال رضا اسدی به پرسپولیس اگرچه پر سر و صدا ترین ترانسفر این تابستان لیگ ایران بود اما پس از این انتقال اسدی هیچ صحبتی انجام نداده و در سکوت به کار خود در پرسپولیس مشغول است.

حالا پس از گذشت دو ماه از این انتقال پر سر و صدا، علی خماند، مدیر برنامه های اسدی از در خواست نزدیک به ۵۰۰ هزار دلاری تیم اتریشی خبر داد و در این باره به طرفداری گفت:

خیلی از ابعاد این انتقال هنوز مخفی مانده و هنوز رسانه ای نشده است. رضا اسدی علاوه بر اینکه بازیکن بزرگی است، انسانی با روح بزرگ است و کارهایی کرده که پنهان مانده و در مورد آن ها صحبتی نمی کند. به همین خاطر باید پس از مدت زمانی که از انتقال او به پرسپولیس گذشته بگویم یکی از دلایل تاخیر انتقال او به پرسپولیس قرارداد با باشگاه اتریشی بود. این باشگاه می دانست اسدی در ایران پیشنهادهای خوبی دارد و به همین دلیل قصد داشت از این انتقال و رضایت نامه ای که صادر می کند، مبلغ زیادی دریافت کند. به هرحال با توجه به قراردادی که رضا با این باشگاه داشت، آنها حق این کار را داشتند اماخود اسدی نمی خواست دلاری از این انتقال از سوی باشگاه های ایرانی به باشگاه اتریشی پرداخت شود. بر همین اساس قرار شد ابتدا باشگاه اتریشی حذف شود و سپس مذاکرات با باشگاه های ایرانی آغاز شود.

خماند ادامه داد:

در نیم فصل سال قبل باشگاه استقلال و باشگاه الخور قطر برای او به باشگاه سن پولتن نامه زدند و آنها در خواست ۳۰۰ هزار یورو کردند. در تابستان صحبت از ۵۰۰ هزار یورو برای رضایت نامه اسدی بود. او با گذشت از حق و حقوق خود و برای حل و فصل این موضوع قبل آمدن به ایران، اجازه ورود به انتقال خود را نداد. به همین خاطر پرسپولیس برای انتقال این بازیکن حتی یک دلار هم خرج نکرد و این مساله بی اهمیتی در این انتقال نیست.

مدیر برنامه های اسدی در مورد اینکه استقلال هم او را می خواست گفت:

بله، به شدت هم می خواست. تقریبا همه باشگاه های ثروتمند ایران با ما وارد مذاکره شدند. در مذاکره با پرسپولیس سه بار مذاکرات به پایان رسید و پرونده حضور او در پرسپولیس بسته شد. از طرفی هم واکنش هواداران تیم از استقبال به انتقاد کشید. اما واقعا مجموعه پرسپولیس این بازیکن را می خواست، غیر از مدیریت باشگاه، یحیی گل محمدی و دوستانش تلاش کردند این انتقال انجام شود. نباید از این واقعیت گذشت که رضا اگر به استقلال می رفت رقم بسیار بیشتری نسبت به پرسپولیس بدست می آورد. این واقعیت است و تخیل نیست اما واقعا تصمیمش این بود برای پرسپولیس بازی کند. مجموعه پرسپولیس هم به خوبی از او استقبال کردند. حالا این که در آینده چه خواهد شد مشخص نیست.

خماند در مورد این که انتقادهای زیادی به یک ساله بودن قرارداد اسدی با پرسپولیس مطرح می شود هم به طرفداری گفت:

برای خود رضا اسدی و باشگاه پرسپولیس این مهم است که او اکنون اینجاست. پس نباید زیاد به این مسائل پرداخت و همه باید از فصل پیش رو لذت ببرند. پرسپولیس بازیکن خوبی را جذب کرده که ۱۶ تیم لیگ برتر علاقه داشتند او را به خدمت بگیرند اما حالا او اینجاست، در پرسپولیس. تصور می کنم اگر اتفاقی رخ ندهد و بخواهد در لیگ ایران بماند با پرسپولیس تمدید می کند اما اگر پیشنهاداتی از خارج از لیگ ایران باشد شرایط متفاوت است. مهم ترین اتفاق در حال حاضر این است رضا اسدی تکلیف خود را در فوتبال باشگاهی ایران مشخص کرد و پرسپولیسی شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید