221984

معاون حقوقی پرسپولیس معرفی شد

دنیای معدن- مراسم تودیع معاون حقوقی پیشین باشگاه پرسپولیس و معارفه سرپرست مدیریت کمیته حقوقی در دفتر مدیریت باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از خبرگزاری میزان، با صدور حکمی از سوی مجید صدری (رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه)، هورمزد یعقوبی‌نژاد، عهده‌دار سرپرستی مدیریت حقوقی پرسپولیس شد.

بر این اساس، ظهر امروز (شنبه) با برگزاری مراسمی، ایمان حسین‌پور شرفشاد، معاونت حقوقی باشگاه، با اهدای لوح تقدیر تودیع گردید و فعالیت‌های وی در مدت مسئولیت، مورد تجلیل صدری قرار گرفت. سرپرست باشگاه پرسپولیس از تلاش‌ها و اقدامات حسین‌پور شرفشاد در پیگیری مسوولانه پرونده‌های داخلی و بین‌المللی و همچنین ساماندهی بخش حقوقی باشگاه، تقدیر و تشکر کرد.

همچنین هورمزد یعقوبی‌نژاد در پست سرپرست مدیریت حقوقی باشگاه، معارفه شد. یعقوبی‌نژاد دارای دکترای تخصصی کیفری و جرم‌شناسی است که به عنوان مدیر گروه حقوق ورزشی مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس و دبیر دپارتمان حقوق ورزشی مرکز وکلای قوه قضاییه نیز سابقه فعالیت دارد.

در حکم سرپرست کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس که به امضای مجید صدری رسید، نیز آمده است؛ «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب می‌شوید. انتظار آن است با استعانت از قدرت لایزال الهی و تلاش خستگی‌ناپذیر، همراه با مدیریت خردمندانه، نسبت به انجام اهم شرح ماموریت ذیل و تحقق اهداف و استراتژی‌های پرطرفدارترین باشگاه آسیا و ارتقای این سرمایه عظیم اجتماعی از جمله سیاست گذاری و طراحی نظام حقوقی و اتخاذ راهکار‌های مناسب به منظور پیشگیری از دعاوی حقوقی، کیفری و اداری داخلی و بین المللی، ایجاد وحدت رویه در فرآیند‌های حقوقی، مدیریت دعاوی له و علیه باشگاه در تمامی مراجع قضایی و شبه قضایی داخلی و بین المللی اعم از AFC، FIFA و دادگاه‌های عالی ورزش CAS، حفظ و صیانت از دارایی‌های مادی و معنوی باشگاه و سایر وظایف مصرح قانونی و محوله همت گمارید.»

مدیریت باشگاه پرسپولیس برای ایمان حسین‌پور شرفشاد معاون حقوقی پیشین و همچنین هورمزد یعقوبی‌نژاد سرپرست جدید کمیته حقوقی باشگاه در ادامه راه، آرزوی سلامت و توفیق دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید