233509

در جشنواره ستارگان روابط عمومی صورت گرفت

اهدای جایزه «ستاره ملی» به مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

دنیای معدن: محمد قراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران عنوان «ستاره ملی روابط عمومی» را از آن خود کرد.

به گزارش دنیای معدن، آیین گرامیداشت و جشن «روز روابط عمومی» سه شنبه 27 اردیبهشت در مرکز همایش‌های صدا و سیما، با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی، ازجمله پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، با رویکرد «روابط عمومی دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین ارتباطی» برگزار شد.  

بر اساس این گزارش، جایزه  و تندیس «ستاره ملی» به مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس نیز اهدا شد.

در راستای قدردانی از فعالان اثرگذار در حوزه روابط عمومی و پس از بررسی و داوری، از مدیران ارشد حامی روابط عمومی و رسانه با عنوان «ستاره ارتباطی» تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از متن این لوح تقدیر، خطاب به مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس آمده است: حرکت رو به تکامل و تعالی روابط عمومی در جمهوری اسلامی ایران، مرهون تلاش و اهتمام روابط عمومی‌هایی است که چون ستاره‌ای درخشان در آسمان روابط عمومی کشور درخشیده‌اند و ارزش‌های ارتباطی و مردمی روابط عمومی را ترویج و توسعه داده‌اند.

همچنین در این مراسم از مدیران روابط عمومی مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون تقدیر شد.

گفتنی است، در این مراسم پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) نیز قرائت شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید