231774

مدیر روابط عمومی ایمیدرو مطرح کرد؛

رسانه بازوی ارتباط ایمیدرو با مردم است/ معدن می تواند جایگزین درآمد نفتی شود

دنیای معدن: حمید علی آبادیان رسانه را بازوی ارتباط با مردم دانست و اظهار کرد که معدن می تواند جایگزین درآمدهای نفتی شود.

به گزارش دنیای معدن، حمید علی آبادیان در گفتگویی در مورد خط مشی روابط عمومی سازمان ایمیدرو اظهار کرد: ایمیدرو از یک جایگاه تخصصی در کل کشور برخوردار است و در یک رتبه اعلی قرار دارد. لذا کار روابط عمومی این سازمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است. زمانی که بنده به عنوان مدیر روابط عمومی ایمیدرو انتخاب شدم، احساس کردم که کارهای بسیار زیادی هست که شروع شده و نیار به ادامه دارد،ضمن اینکه راه های نرفته ای وجود دارد که پیش از این وارد نشده ایم.

مدیر روابط عمومی سازمان ایمیدرو بیان کرد: هر اتفاقی که در این سازمان با این وسعت و حساسیت صورت می گیرد، باید با حضور و پوشش رسانه های جمعی بیشتر از پیش به مردم اطلاع رسانی شود. باید به مردم گفت که معدن می تواند جایگزین درآمدهای نفتی شود.

وی افزود: رهبر انقلاب همواره بر امید آفرینی تاکید دارند و در همین راستا سال ۱۴۰۱ را « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند و بر نگاه علمی و فناورانه به تولید در همه عرصه‌ها تاکید کردند و چه امیدی بهتر از کارهایی مهمی که در حوزه معدن توسط ایمیدرو انجام می شود. ایمیدرو از دل گنجینه های مخفی زمین برای کشور درآمدزایی می کند اما بازتاب این تلاش ها در سال های گذشته مسکوت باقی مانده بود. رسانه بازوی ما در ارتباط با مردم است.

اهداف ایمیدرو در سال ۱۴۰۱

مدیر روابط عمومی سازمان ایمیدرو ادامه داد: یکی از قشنگ ترین کارهایی که روابط عمومی های می توانند انجام دهند آن است که دستاوردهای سازمان و مجموعه های زیر نظرش را به اطلاع عموم برساند. ایمیدرو سازمانی بزرگ است که دستاوردهای مهمی در کشور کسب کرده است.

وی در مورد اهداف ایمیدرو در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: اهداف ایمیدرو همسو با اهدافی است که رهبری و دولت ترسیم کرده، دولت آقای رییسی پرچم انقلاب‌گری و تحول را در دست گرفته،‌ در همین راستا چند سرلوحه را مدنظر قرار داده است. یکی از این سرلوحه ها تنوع در تامین مالی است. تقویت زیر ساخت ها و تعیین تکلیف معادن راکد از دیگر موارد این اقدامات است. همچنین توجه به استان های کم برخوردار و توجه به حوزه مسئولیت های اجتماعی از جمله اهداف مهم سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در سال ۱۴۰۱ است.

علی آبادیان در پاسخ به این سوال که راز موفقیت ایمیدرو در چیست، اظهار کرد: اساسا اگر یک ارگان موفق باشد، یعنی کلیت آن سازمان موفق عمل کرده. آنچه که باعث شده که سازمان ایمیدرو و زیر مجموعه های آن به عنوان یک ارگان موفق باشند نشان دهنده ترسیم اهداف مناسب توسط مدیران سازمان است.
منبع: روزنامه صمت

 

دیدگاهتان را بنویسید