222166

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر تاکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت معدن مس سونگون به نفع ورزش منطقه

دنیای معدن: رئیس اداره ورزش و جوانان اهر گفت: از ظرفیت ها و سرمایه های معادن بزرگ مس سونگون موجود در منطقه ارسباران باید به نفع ورزش این منطقه استفاده شود.

جلیل علیجانپور روز سه شنبه در نشست خبری گفت: با تزریق مشارکت معادن مس منطقه ارسباران در حوزه ورزش می توان به پیشرفت و توسعه چشمگیری در این حوزه دست پیدا کرد.

به گزارش دنیای معدن، وی افزود: بعد از دو سال وقفه در برگزاری مسابقات ورزشی در هفته دفاع مقدس با همکاری مدیرعامل معدن مس انجرد، شاهد برگزاری پرشور مسابقات فوتسال جام سردار حاج قاسم سلیمانی بودیم که نشان از ورود مسئولان معادن به حوزه ورزش بوده و امیدواریم این همکاری ها و همراهی ها تداوم داشته باشد چرا که اداره ورزش و جوانان با سرمایه خیران و دوستداران ورزش پا برجا خواهد بود.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات و اماکن ورزشی در شهرستان اهر، افزود: متاسفانه این شهرستان از نظر امکانات و فضاهای ورزشی جزو شهرستان های درجه سه در سطح استان بوده و نیازمند حضور همیاران ورزشی و سرمایه گذاران در این بخش هستیم و در این خصوص سرمایه گذاری معادن در حوزه ورزش بسیار حائز اهمیت است.

علیجانپور از اهداف برگزاری مسابقات و برنامه های ورزشی در سراسر جهان را ایجاد شور، نشاط و سلامتی بین مردم جامعه ذکر کرد و از مسئولان و سرمایه گذاران بخش خصوصی شهرستان اهر خواست در هرچه باشکوهتر برگزار کردن رویدادهای ورزشی در این شهرستان همکاری جدی داشته باشند.

وی در ادامه، خبرنگاران ورزشی را پیشگامان مبارزه با آسیب های اجتماعی هم چنین خیران ورزشی برشمرد و گفت: خبرنگاران در تمام حوزه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و ... نقش سازنده ای داشته و می توانند با خلق یک اثر ناب عکاسی یا نوشتاری موجب پیشرفت و توسعه ورزش در جامعه شوند.

وی افزود: تاثیری که یک عکس یا مطلب خبری در عرصه ورزش می گذارد، باعث پیشرفت و توسعه آن شده و می تواند همتراز با شرکت های بزرگ سرمایه گذاری نقش تعیین کننده ای را در پیشبرد اهداف قهرمانی یک کشور در مسابقات ورزشی بردارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر در ادامه از فعالیت های این اداره در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزش همگانی، ورزش قهرمانی، ورزش روستایی، ورزش بانوان و ... را در چند ماه اخیر مثبت برشمرد و افزود: در حوزه قهرمانی در چند ماه اخیر شاهد چندین موفقیت برای این شهرستان بودیم که از جمله آن ها حضور سجاد پذیرفته بازیکن تیم بسکتبال در تیم ملی بسکتبال ایران، انتخاب سه ووشوکار اهری در تیم ملی نوجوانان، حضور برادران عطازاده در تیم ملی کبدی، حضور بانوی شطرنج باز اهری در بازی های آسیایی، حضور پنج ورزشکار در اردوی تیم ملی موی تای، حضور یک کشتی گیر در اردوی تیم ملی، کسب سه مدال استانی در پرورش اندام و اعزام یک مورد به مسابقات کشوری برای اولین بار، کسب مقام سومی ۹ نفر از کوهنوردی در صعود به قله دماوند، کسب مقام سومی استان در دومیدانی و یک مورد کسب مقام سوم استانی و دعوت به پاراآسیایی است که شاهد موفقیت های بیشتر هیات های ورزشی و ورزشکاران دیگر در ماه های آینده خواهیم بود.

انتهای پیام

 

دیدگاهتان را بنویسید